جستجو در وبلاگ

نشر رایگان کتاب

کتاب شما را رایگان چاپ می کنیم

نویسندگان، محققین و اساتید محترم دانشگاهها
«کتاب بنویسید...مجوز با ما...چاپ رایگان با ما...حق تألیف هم بگیرید!»

گوگل اطلاعات مربوط به مد روز را منتشر می‌کند


توسط :تیم پایابوک
دسته بندی موضوعی :عمومی
 1394/02/10
 3:44 PM
گوگل اطلاعات مربوط به مد روز را منتشر می‌کند

شرکت گوگل به تازگی آماری از مدهای لباس منتشر کرده و قصد دارد لباس‌های مد روزی که بیشتر مورد توجه مردم قرار دارند را معرفی کند. در تئوری، تمام آن اطلاعات جستجوهایی که کل دنیا انجام می‌دهند، نشان می‌دهد که مردم دوست دارند چه لباس‌هایی بپوشند.

مسئله اینجاست، در حالی که گوگل می‌داند بسیاری از مردم به دنبال شلوارهایی با طرح شکلک‌های ایموجی هستند، -پیشرفتی برای جوامع انسانی که همه ما را می‌ترساند – اما لزوما نمی‌داند که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد و چه چیزی مد روز خواهد شد.Screenshot-2015-04-27-17.22.36-730x284

زمانی که مردم جستجو می‌کنند دلیلی برای کار خود دارند. شما فقط زمانی برای شلوارهای ایموجی‌دار جستجو می‌کنید که جایی آنها را دیده و یا از آنها چیزی شنیده باشید. مثلا در اینستاگرام، تبلیغات یا دنیای واقعی پیرامون خود.

فیس‌بوک و توییتر یک مزیت نسبت به گوگل دارند چراکه فعالیت‌های اجتماعی ما را تحت نظر دارند و در تئوری باید بهتر بدانند که چگونه جزئیات پوششی زندگی ما در کنار یکدیگر قرار می‌گیرد.

نکته کلیدی در پیش‌بینی مد آینده زیر نظر گرفتن گروه کوچکی از مردم بوده که سلیقه آنها واگیردار است. این فرآیند از طریق بررسی مقدار زیادی از اطلاعات جستجو صورت نمی‌گیرد بلکه تنها به شما می‌گوید که چه چیزی در حال حاضر مد روز است.


ارسال نظر: