جستجو در وبلاگ

نشر رایگان کتاب

کتاب شما را رایگان چاپ می کنیم

نویسندگان، محققین و اساتید محترم دانشگاهها
«کتاب بنویسید...مجوز با ما...چاپ رایگان با ما...حق تألیف هم بگیرید!»

10 راز درباره روابط جنسی بلندمدت و رضایت‌بخش


توسط :تیم پایابوک
دسته بندی موضوعی :عمومی
 1394/02/10
 3:45 PM
10 راز درباره روابط جنسی بلندمدت و رضایت‌بخش

شادی در رابطه درازمدتی که با وفاداری همراه بوده و لذت جنسی وجود دارد، چیزی است که بسیاری از زوج‌ها به دنبال آن هستند. ما با زوج‌هایی که بیش از 10 سال است باهم زندگی می‌کنند و همچنان به هم علاقه‌مند بوده و رابطه جنسی رضایت‌بخشی دارند، گفت‌وگو کرده‌ایم.

این افراد رازهایی در مورد رابطه خود عنوان کرده‌اند که در زیر با هم می خوانیم:

  1. برنامه‌ریزی و نوشتن در تقویم:

داشتن دفترچه تقویم و نوشتن زمان‌های مناسب برای برقراری رابطه جنسی برای بسیاری از افراد بسیار مؤثر بوده است.

  1.  رک بودن:

راز نگه‌داشتن یک رابطه جنسی هیجان‌انگیز این است که شما مطمئن باشید خطوط ارتباطی شما باز است. هنگامی‌که همسرتان به ارگاسم نمی‌رسد؛ بهتر است با یکدیگر به صحبت نشسته و صمیمیت بیشتری را ایجاد کنید.

  1. مثل نوجوان‌ها بودن:

این افراد موفق در رابطه زناشویی بااینکه مدت‌زمان زیادی از ازدواجشان می‌گذرد بازهم مانند گذشته عمل می‌کنند و لذت می‌برند. از طرز لباس پوشیدن گرفته تا عشق‌ورزی به یکدیگر.

  1. اجازه دهید ذهنتان تغییر کند:

بسیاری از روابط به دلیل اینکه مردان احساس می‌کنند چون مرد هستند نباید تغییر کنند و یا نباید نظر همسرشان را در مورد رابطه جنسی بدانند؛ از هم می‌پاشد؛ اما در روابط موفق طرفین از میزان لذت هم آگاه هستند و سعی می‌کنند به خواسته‌های همسرشان عمل کنند.

  1.  مسئولیت گذاری:

در بسیاری از روابط زناشویی بحث در این است که چه کسی شروع‌کننده رابطه جنسی باشد؛ زیرا به‌نوعی جنگ، جنگ قدرت است؛ اما اگر شما این شروع را نوبتی کنید مشکلتان حل می‌شود و از رابطه‌تان لذت خواهید برد.

  1.  الهام گرفتن:

منظور دیدن فیلم‌های غیراخلاقی نیست بلکه جست و جو کردن در گوگل و یافتن راهی برای صمیمیت بیشتر باهمسرتان است. گاهی اوقات به دست آوردن اطلاعات مفید می‌تواند رابطه جنسی رضایت‌بخشی برایتان بسازد.

  1. افزایش پتانسیل:

کمیت، هیچ ارتباطی به کیفیت ندارد اما با داشتن ارتباط بیشتر با همسرتان شما چیزهای جدیدی را کشف خواهید کرد. کلید داشتن یک رابطه جنسی موفق درانجام طولانی‌مدت آن همچنین دور بودن از هیجان و تمرکز به روی تجربیات جدید است.

  1.  به چالش کشیدن خودتان:

بعضی از زوجین مانند هم‌اتاقی‌ها هستند. آن‌ها فرزندان خود را بزرگ می‌کنند و یکدیگر را دوست دارند اما رابطه زناشویی درستی ندارند. یکی از همین زوجین به مدت 60 روز رابطه خودشان را به چالش کشیده و به‌دقت آن را بررسی کردند. این زوج هم‌اکنون حداقل هفته‌ای دو بار با یکدیگر رابطه دارند و در مورد مسائل جنسی‌شان باهم صحبت می‌کنند.

  1. تعریف کردن از یکدیگر:

بااینکه همسرتان باردار است زیبایی‌های او را تحسین کنید زیرا این عمل شما به‌طور مستقیم در رابطه جنسیتان تأثیر خواهد گذاشت.

  1.  کنار گذاشتن مشغله ذهنی:

بسیاری از مسائل و مشکلات روابط جنسی ریشه در خارج از اتاق‌خواب دارد؛ مثلا همسری که ذهنش مشغول امور مالی و مشکلات کار است همسرش احساس می‌کند به‌اندازه کافی خوب نیست که تمایلی به رابطه جنسی نشان نمی‌دهد؛ اما این همسر فقط ذهنش مملو از مسائل و مشکلات حل‌نشده است. هنگامی‌که در اتاق‌خواب هستید مشکلات و درگیری‌های ذهنیتان را کنار بگذارید.


ارسال نظر: