جستجو در وبلاگ

نشر رایگان کتاب

کتاب شما را رایگان چاپ می کنیم

نویسندگان، محققین و اساتید محترم دانشگاهها
«کتاب بنویسید...مجوز با ما...چاپ رایگان با ما...حق تألیف هم بگیرید!»

رمان مجازی


توسط :محمد خانی
دسته بندی موضوعی :عمومی
 1397/06/08
 6:31 AM
رمان مجازی

نوشتن رمان در سایت 

نوشتن رمان در سایت ها چه مزیتی دارد؟
نوشتن رمان آنلاین در عصر حاضر بسیار مفید است که دارای محاسن و معایبی است که امروز آن را برای شما شرح می دهم . ابتدا به محاسن آن می پردازم.
محاسن رمان مجازی یا آنلاین
اولین حسن؛ شناخته شدن نویسنده و سرعت گرفتن شهرت او در بین افراد جامعه. شما برای این منظور می توانید در اینستا یا تلگرام مشغول به فعالیت شوید و رمان خودتان را به صورت پارت های ادامه دار داخل کانال خود بگذارید و دنبال کننده های شما آن را خواهند خواند و با شما بیشتر آشنا خواهند شد.

دومین حسن؛ ایجاد بازخورد توسط مخاطبان و دنبال کننده های شما، شما خواهید توانست سلیقه ی عامه ی مردم را بشناسید و بر طبق آن در نوشتن رمان های آینده تان که قطعا دیگر مجازی نخواهند بود بازخورد به دست بیاورید . قطعا دنبال کننده های شما نوشته ی شما را نقد خواهند کرد و نقاط مثبت و منفی آن را به سلیقه ی خود به شما خواهند گفت و شما را در نوشتن رمان هایی جذاب در آینده یاری خواهند کرد.
حسن آخر: نوشتن رمان مجازی هیچ هزینه ای برای شما در پی نخواهد داشت و مانند یک سکوی پرتاب برای شناخت شما در بین افراد جامعه خواهد بود. و مهم تر از همه باعث خواهد شد که انتشارات معروف برای بستن قرارداد با شما پیش قدم شوند. همه ی این موارد به جدیت و تلاش مداوم شما بستگی دارد. مخاطبان مجازی اکثرا آنلاین هستند و دوست دارند که پارت های پشت سر هم و بدون وقفه شما را بخوانند. پس سعی کنید ابتدا داستانتان را به صورت کامل بنویسید و هر روز به صورت مداوم چندین پارت را در کانال تلگرام یا اینستای خود قرار بدهید تا مخاطبان شما از فعال بودن شما اطمینان حاصل کنند در غیر این صورت حوصله شان سر خواهد رفت و شما را دیگر دنبال نخواهند کرد.

حالا به معایب رمان آنلاین یا مجازی می پردازیم
 
عیب اول: کپی برداری و سرقت ادبی از موضوع داستان شما خواهد بود. قطعا دیگران از شنیدن یک موضوع جدید و جذاب خوشحال خواهند شد و سعی خواهند کرد از موضوع داستان شما نسخه برداری کنند و آن را در قالب شخصیت های دلخواه خود بکار ببرند. این مفهوم سرقت ادبی است.

دومین عیب: در فضای مجازی افراد بی فرهنگ و بی ادب زیادی پیدا می شوند که به خاطر حسادت یا نداشتن شخصیت به نوشته های شما توهین خواهند کرد و درصدد آن خواهند بود تا شما را نا امید و مایوس کنند تا مانع فعالیت مستمر شما شوند. باید سعی کنید که روحیه ی جنگندگی و انتقاد پذیری خود را بالا ببرید و با آنها هم کلام نشوید. قطعا پاسخ ندادن به آن افراد بزرگترین توی دهنی برای آنها خواهد بود و بعد از مدتی از فحاشی دست بر خواهند داشت.

خلاصه نوشتن یک رمان آنلاین و مجازی می تواند برای نویسندگان نو پا بسیار مفید باشد. برای مشاوره در مورد رمان نویسی و شعر نویسی می تونید با آیدی تلگرام بنده تماس حاصل فرمایید تا شما را در نوشتن رمان و شعر مورد علاقه تان راهنمایی کنم.

کارشناس ادبیات و نویسنده رمان: محمد خانی
آیدی تلگرام: M_khanii71@


ارسال نظر: