چراغ جادو مانع استفاده از تلفن همراه شما می شود

امروزه دل کندن از تلفن‌های هوشمند کار بسیار دشواری است و برخی نمی‌توانند حتی لحظه‌ای از موبایل خود دور بمانند. حال کاربران می‌توانند با استفاده از یک لامپ جادویی تلفن همراه را برای مدتی از خود دور کنند.

کلمس شیلنگر، طراح خلاق در زمینه ابزار و گجت های هوشمندانه لامپ جادویی طراحی کرده است که با تلفن همراه افراد کار می‌کند. برای روشن نگه داشتن این لامپ، افراد باید موبایل خود را روی صفحه‌ای در مجاورت لامپ قرار دهند تا لامپ روشن باقی بماند. به محض اینکه موبایل را از روی صفحه بردارید، لامپ خاموش می‌شود.

لازم به ذکر است؛ شیلنگر هنوز توضیحات تکمیلی در مورد این محصول خود اعلام نکرده و تنها گفته است برای روشن نگه داشتن این لامپ نیاز به «جسم کوچکی» در اندازه موبایل است تا روی صفحه مورد نظر قرار گیرد و لامپ را روشن کند. وی هنوز توضیحی نداده که آیا می‌توان به جای موبایل از «جسم کوچک» دیگری استفاده کرد تا با فشاری که به صفحه مورد نظر وارد می‌کند، لامپ روشن شود یا خیر.

 

سایر اخبار


یک مشکل رایانه‌ای سبب شد ارزش سهام گوگل با ۸۶ درصد کاهش روبرو شود. از سوی دیگر ارزش سهام مایکروسافت ۸۰ درصد رشد کرد.
داغ کردن کامپیوتر‌ها می‌تواند مشکلات زیادی نیز در پی داشته باشد، از خطای صفحه آبی گرفته تا از دست رفتن اطلاعات موجود بر روی سیستم شما. داغ شدن بیش از حد لپ‌تاپ می‌تواند باعث بروز آسیب‌های سخت‌افزاری نیز شود. پس بیایید گام به گام پیش برویم و ببینیم که چگونه می‌توان یک لپ‌تاپ را که مدام داغ می‌کند، کمی خنک کرد. پیش از انجام هر کاری، پیشنهاد می‌کنیم که از اطلاعات موجود بر روی هارد دیسک لپ‌تاپ خود یک نسخه پشتیبان تهیه نمایید.
​پوکمون‌گو، جزو اولین بازی‌هایی است که بر اساس واقعیت‌ مجازی ساخته شده و کاربران برای انجام این بازی، باید خانه را ترک کرده و در سطح شهر بازی را انجام بدهند. سازندگان بازی با توجه به استقبال خوب مردم از بازی، پیش‌بینی می‌کردند که در طول یک سال، پوکمون‌گو موفق به کسب درآمدی معادل یک میلیارد دلار شود.
خوشبختانه در نت‌نوشت فرصتی شد و توانستیم اولین نسخه ارائه شده از iOS 11 را بر روی iPhone 6s تست کنیم. امکانات متعددی من جمله اپ استور با ظاهر تازه و کنترل سنتر تازه نفس و اعلان‌های صفحه قفل … همه و همه برای ما جذاب بود. در ادامه با بررسی تمامی‌این موارد همراه ما باشید.
وقتی ال‌جی گوشی جی 2 را معرفی کرد٬ همه رقیبان زبان‌شان بند آمد و انگشت به‌ دهان تنها شاهکار ال‌جی را نگاه می‌کردند. جی 2 موبایلی کم‌حاشیه با صفحه‌نمایش عالی٬ پردازنده مطلوب و همین‌طور ظاهری دلبر و نوآورانه!
محققان از اقدامات امنیتی خبر می‌دهند که مقابله با باج‌افزاری را فراهم می‌کند که عامل حمله سایبری گسترده در جهان شده است.
تاریخ عرضه این فبلت هنوز توسط سامسونگ تایید نشده است، اما از آن‌جایی‌که شایعات زیادی تاریخ عرضه نسخه بازسازی شده گلکسی نوت 7 را هفتم جولای اعلام کرده‌اند، می‌توان انتظار داشت که این اتفاق به حقیقت بپیوندد. این اسمارت‌فون با نام گلکسی نوت FE روانه بازار می‌شود.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر