خواستگاری رئیس جمهور زیمبابوه از اوباما 1394/04/08
دو روز پیش دیوان عالی آمریکا ازدواج همجنسگرایان را در همه ایالت‌های این کشور قانونی اعلام کرد. این قانون حتی در ایران با واکنش هایی همراه بود به طوری که متاسفانه بهرام رادان بازیگر سینما در واکنشی عجیب در توئیتر خود نوشت: «رأی دیروز دیوان عالی آمریکا در قانونی اعلام کردن ازدواج همجنسگراها اتفاقی تاریخی بود٬ شاید به اندازه لغو برده‌داری ... از لینکلن تا اوباما...»
 
 
خواستگاری رئیس جمهور زیمبابوه از اوباما!
 
 اما یکی از جالب ترین واکنش ها به این قانون، واکنش رئیس زیمبابوه رابرت موگابه بود. شبکه mtv در خبری از پیشنهاد ازدواج وی به اوباما نوشته است.
موگابه در واکنش به این قانون با کنایه به اوباما گفته است: با این تصمیم تاریخی، حالا که اوباما اصرار دارد ازدواج همجنس گرایان را آزاد کند من با او به عنوان یک «مثال عملی» ازدواج می کنم»

سایر اخبار


پول در آوردن یکی از اهداف روزانه همه ماست تا به وسیله آن خواسته ها و احتیاجاتمان را برآورده کنیم. پول در آوردن هنری است که از عهده هر کسی برنمی آید اما راه و روش هایی دارد که قطعا آموختنی است. برای پولدار شدن لازم نیست از خانواده ای پولدار باشید بلکه کافیست راه و روش های آن را بیاموزید
در این پژوهش تصویر 40 زن و 40 مرد چشم قهوه‌ای و چشم‌آبی برای قضاوت در مورد میزان قابل اعتماد بودن، جذابیت و تسلط آنها در برابر شرکت‌کنندگان قرار گرفت که نتایج نشان داد از نظر شرکت‌کنندگان افراد چشم‌قهوه‌ای قابل اعتمادترند.
سنگ پا نوعی سنگ آذرین است که از سرد شدن گدازه‌های آتشفشانی شکل می‌گیرد. آتشفشان‌شناسان می‌گویند سنگ‌پا درواقع از صخره‌های درحال انفجار آتشفشان‌ها به دست می‌آید.
آفت دهانی یک بیماری دردناک و عود کننده مخاط دهان بوده که به صورت زخم‌های کوچک و بزرگ، گرد و کم عمق هستند که در داخل دهان شکل می‌گیرند.
در این مطلب با دکتر نصیری‌کاشانی، گفت‌وگویی داشتیم تا با علل، راه‌های پیشگیری و درمان خشکی و پوسته‌ریزی لب بیشتر آشنا شویم.
گودی دورچشم می‎تواند نشانه‎ای از سایر بیماری‎ها نظیر کم‎کاری تیروئید، کم‎خونی، کم‎خوابی، خستگی مفرط باشد.
اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، در فرمایشات خود نسبت به آثار و عواقب زیان بخش خنده زیاد، فراوان هشدار داده اند که توجه شما را به پاره ای از این روایات جلب می کنیم
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر