قتل عامی که دریا را خونین کرد 1394/05/03

روز گذشته ماهیگیران و مردم محلی برای پیروی از سنت دیرینه خود حدود 250 نهنگ را در جزایر "فارو" قتل عام کردند. این قتل عام فجیع موجب شد آب دریا به رنگ قرمز در آید.

کشتار بی رحمانه نهنگ ها در مناطق "بور" و "توشهاون" در جزایر فارو رخ داد. مردم محلی با نزدیک شدن نهنگ ها به سمت ساحل، با نیزه و چاقو به شکار آن ها رفتند.

کشتار نهنگ ها یک سنت قدیمی اسکاندیناوی است. در 30 سال گذشته حدود شش میلیون نهنگ به این شیوه قتل عام شده اند.
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

سایر اخبار


وقتی سعودی‌ها برای مهاجرانی چک می‌کشند/ بورسیه با طعم دلار + اسناد
داعش طی اعلامیه‌ای اعلام کرد: کسانی که می‌خواهند در این مسابقات شرکت کنند، بایستی برای ثبت نام به یکی از سرکرده‌های این گروهک تروریستی که نام آن‌ها در اعلامیه قید شده، مراجعه کنند.
در شب پیروزی ایران برابر آمریکا در لیگ جهانی والیبال تعداد محدودی از زنان در ورزشگاه آزادی حضور داشتند.
این تروریست ها قصد داشتند با پوشیدن لباس های زنانه و ورود به صنعاء به انجام عملیات تروریستی در این شهر بپردازند
ساخت این نقاب زیبای چرمی بسیار ساده و راحت است و محافظ خوبی است برای حفاظت پوستتان از آفتاب داغ تابستان. این نقاب را با فوتر(نمد) ، فوم و حتی مقوا می شود ساخت.
«پری بلنده» از خانم رییس‌های بسیار ثروتمند قلعه شهرنو بود. او زن لاغر و سبزه‌رویی بود که در خیابان اول قلعه شهرنو دو خانه بسیار بزرگ داشت و با مقامات بالای کشور صمیمیتی به هم رسانده و حتی با آن‌ها رفت و آمد می‌کرد. یک اتومبیل شورولت (مدل ایمپالا) سفید رنگ داشت که هر روز صبح راننده‌اش او را به شهرنو می‌آورد و شب‌ها هم پس از کار روزانه با همین اتومبیل به خانه‌اش می‌رفت.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر