عکس های خودروی عرب ها و واکنش لندنی ها 1394/05/11
گشت زنی ثروتمندان عرب با خودروهای گران قیمت در خیابان های لندن باعث نارضایتی ساکنان پایتخت انگلیس شده است.

گشت زنی ثروتمندان کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس با خودروهای گران قیمت در خیابان های شلوغ لندن خشم انگلیسی ها را برانگیخته است.

بعضی از این ثروتمندان عرب به ویژه در فصل تابستان از خودروهای مسابقه در خیابان های لندن استفاده می کنند که صدای زیادی دارد. شهرداری های چند منطقه لندن قصد دارند با تصویب قوانین جدید با صدای اگزوز و صدای بلند موسیقی این خودروها که باعث نارضایتی ساکنان این شهر شده است، مقابله کنند.

جریمه و توقیف خودرو از جمله مجازات ها برای رانندگان این خودروها خواهد بود.








 
منبع: جام نیوز

سایر اخبار


ما معتقدیم که خود آگاهی فرع بر خدا آگاهی است. توجه به این خود آگاهی خدا آگاهانه چه تأثیری در زندگی همسران دارد؟
یکی از پدیده هایی که در جامعه امروز می‌بینیم این است که فرزندان خانواده ها از لحاظ فکری و فرهنگی با پدران و مادران خود اختلافات فاحشی دارند.
هر زنی دوست دارد که مورد توجه باشد، محبوب دوستان، خانواده و به خصوص همسرش ، اما چه کنیم که زیباترین و جذاب ترین زن در نگاه اطرافیانمان باشیم؟ آیا هر روز به آرایشگاه برویم و رنگ مو و مدل ابرویمان را تغییر دهیم؟ آیا دست به عمل های جراحی زیبایی بزنیم؟
زنان برای رسیدن به ارگاسم، باید رابطه عاطفی خوب با همسرشان داشته باشند
تربیت جنسی ، پروردن و اوج دادن به رفتارهای جنسی نیست بلکه پرورش، تعدیل و جهت دهی است.
نوعروس‌ها و تازه دامادها انتظار دارند که سال اول زندگی‌شان هم درست مانند ایام ماه عسل شیرین و بدون هر گونه مشکل، دعوا و جر و بحثی باشد.
وقتی درباره تلخی‌ها و شیرینی‌های ازدواج با افراد متاهل صحبت می‌کنید، همگی معتقدند اولین سال زندگی مشترک، سخت‌تر از بقیه آن است. حتی تحقیقات نشان می دهد که بیشتر طلاق ها در همین سال پایه ریزی و در سال دوم ازدواج اجرایی می شود.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر