تصاویر کمپین جهانی حسین علیه السلام کیست؟ 1394/08/03

کمپین جهانی حسین (ع) کیست؟

در سال ۲۰۱۲ اعضای این کمپین را در ابتدا گروهی از جوانانِ جوامع مختلف در لندن تشکیل می دادند. در مجموع همه آن‌ها را عشق به اباعبدلله حسین بن علی دور هم جمع کرده بود. آن ها با الگوگیری از ایشان شروع به همکاری با هم برای کمک رسانی و توسعه دنیای اطرافشان کردند. دریافت آنها از جامعه پیرامونشان این بود که نیازهای شخصی بیش از انسانیت مشترک با دیگران مورد تاکید قرار گرفته است. این حس شفقت به طور مشترک روح شان را فرسایش میداد. برای حل این موضوع تصمیم گرفتند احساس شان را با دیگران به اشتراک گذارند.

تصمیمشان این بود که حسین بن علی (ع) را به الگویی برای همگان بدل کنند، جدای از جنسیت، طبقه اجتماعی، مذهب، شغل یا هر گونه عامل جداکننده دیگر که حس مشترک انسانیت را تقسیم می‌کند. طی چند سال، هزاران نفر از سراسر دنیا به این کمپین بین المللی پیوستند و فعالیت های آن را در کشورهای خود من جمله ایالات مختلف آمریکا، کانادا، سوئد، هندوستان، پاکستان، استرالیا، نیوزلند، برزیل و مکزیک ادامه دادند. اعضای این کمپین که همچنان در حال رشد است، از فرهنگ ها، مذاهب، ملیت ها، طبقات اجتماعی مختلف و به زبان های گوناگون هستند.

فعالیت‌های این گروه بسیار متنوع بوده و اعضای آن سعی می‌کنند از طریق اطعام بی‌خانمان‌ها و ایتام، اهداء خون به بیماران، فعالیت در مراکز خیریه و کمک به قربانیان حوادث طبیعی و… افراد بسیاری را با ویژگی‌های امام حسین(ع) آشنا کنند.

در وب‌سایت این گروه بخشی با عنوان پاسخ به سوالات متداول طراحی شده که در آن سعی می‌شود شبهاتی را که ممکن است در ذهن یک غیر مسلمان و یا حتی مسلمانان درباره امام حسین(ع) وجود داشته باشد پاسخ دهد. سوالاتی نظیر:
* آیا داستان امام حسین (ع) تنها مربوط به مسلمانان است؟
*انگیزه امام حسین (ع) از قیام چه بود؟
*چرا شهادت مردی در یک بیابان و آن هم در ۱۴۰۰ سال پیش باید برای من اهمیت داشته باشد؟
* چگونه از شهادت امام حسین (ع) و یارانش امروزه به عنوان یک پیروزی و موفقیت یاد کنیم؟
فعالیت این جوانان نشان می‌دهد که دنیا تشنه اسلام ناب و معارف اهل بیت (علیهم السلام) است و کوچک‌ترین اقدامات می‌تواند انسان‌های زیادی را در سراسر دنیا به سمت این معارف جذب کند.

می توانید با به اشتراک گذاری تصاویری که این کمپین در وبسایت خود جهت انتشار و اشاعه شناخت امام حسین (ع) قرار داده است، به این کمپین بپیوندید. در شبکه های اجتماعی این تصاویر را با برچسب های مختلفی همچون #whoishussain ، #Hussaininspires، #hussaininspiresme به اشتراک بگذارید.

نمایشگاه مجازی کتاب تهران و فروشگاه آنلاین کتاب پایابوک نیز در همین راستا، به صورت عملی به این کمپین پیوسته است و امیدواریم شما هم به این کمپین ملحق شوید. و می توانید عکس های خود را برای ما ارسال تا در سایت نمایش داده شود.

 

سایر اخبار


بیگم نصرت بوتو زن ایرانی - پاکستانی و مادر بی نظیر بوتو است.
وقتی سعودی‌ها برای مهاجرانی چک می‌کشند/ بورسیه با طعم دلار + اسناد
داعش طی اعلامیه‌ای اعلام کرد: کسانی که می‌خواهند در این مسابقات شرکت کنند، بایستی برای ثبت نام به یکی از سرکرده‌های این گروهک تروریستی که نام آن‌ها در اعلامیه قید شده، مراجعه کنند.
در شب پیروزی ایران برابر آمریکا در لیگ جهانی والیبال تعداد محدودی از زنان در ورزشگاه آزادی حضور داشتند.
این تروریست ها قصد داشتند با پوشیدن لباس های زنانه و ورود به صنعاء به انجام عملیات تروریستی در این شهر بپردازند
ساخت این نقاب زیبای چرمی بسیار ساده و راحت است و محافظ خوبی است برای حفاظت پوستتان از آفتاب داغ تابستان. این نقاب را با فوتر(نمد) ، فوم و حتی مقوا می شود ساخت.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر