🔑ارتباط عمیق و موثر با فرزندان


ارتباط با فرزندان دارای سه بعد حیاتی است:

👈یک بعد "ارتباط کلامی" که شامل: ابراز احساس کلامی به فرزند بدون شرط است، یعنی بدون اینکه فرزند کار خوبی انجام داده باشد (محبت بی قید و شرط)، همچنین گپ زدن مکرر و مداوم در طی روز هرگاه که فرصت باشد و گوش کردن به فرزند هنگامی که هیجان شدید به خصوص از نوع منفی را تجربه می‌کند که همان مهارت گوش کردن فعال است.

👈بعد دیگر ارتباط، "محبت فیزیکی" به فرزند است که شامل نوازش و بوسیدن فرزند بدون اینکه کار خوبی انجام داده باشد.
ابراز احساس کلامی و محبت فیزیکی باید متناسب با سن و علاقه فرزند باشد.

👈بعد سوم "وقت گذاشتن باکیفیت" برای فرزند است که در کودکی شامل بازی و فعالیت‌های لذت بخش برای کودک و هر روزه است اما در نوجوانی چند بار در هفته و شامل انجام فعالیت سرگرم کننده با نوجوان است، مثلا با هم به بیرون رفتن و بستنی خوردن یا با هم کتاب شعر یا داستان مورد علاقه او را خواندن.🌸

سایر اخبار


یک شرکت مرتبط به فناوری ارتباطات و اطلاعات از طراحی و عرضه لپ تاپ ویژه ای موسوم به Razer Blade Pro برای برطرف کردن نیازهای علاقمندان به بازی های ویدئویی خبر داده است.
مدیر عامل شیائومی در طی پخش زنده صراحتا اعلام کرد که Mi 6 ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد اما تاریخ دقیق این رویداد را بیان نکرده است. اخیرا تصاویری از جعبه‌ گوشی هوشمند شیائومی Mi 6 به بیرون درز کرده که جزئیاتی از این پرچمدار را فاش می‌کند.
به گزارش روزنامه «ایندیپندنت»، دانشمندان بر این باورند که ناتوانی در بیدار شدن می‌تواند نشانی از تغییراتی در مغز باشد که منجر به زوال عقل می‌شود. به باور آنها، زیاد خوابیدن باعث زوال عقل نمی‌شود، بلکه نشانه‌ای از آن است. به این ترتیب، کم کردن ساعات خواب در شبانه‌روز باعث نمی‌شود فرد از آسیب‌های مغزی در امان باشد.
خروپف می تواند به واسطه آلرژی ها، چاقی، ژنتیک، و حتی داروهای آرامش بخش عضله شکل بگیرد. همچنین، خروپف می تواند نشانه ای از آپنه خواب باشد.
فشار بالای 14 روی 9 فشار غیر طبیعی محسوب می شود و افرادی که فشار خون شان بالای 14 است، به طور متوسط حدود 6 برابر بیشتر ریسک سکته مغزی دارند، بنابراین توصیه می شود این افراد هر چه سریع تر برای درمان فشار خون بالای خود اقدام کنند. فشار خون متعادل و مطلوب، کمتر از 12 روی 8 است. ‏
ما الکترولیت هایی مانند پتاسیم و سدیم را به واسطه تعریق از دست می دهیم. اگر میزان تعریق شما زیاد است، نیازمند جایگزینی این مواد مغذی حیاتی هستید که در آب خالی یافت نمی شوند.
تلگرام دسکتاپ نسخه ۱٫۰ قابلیت جدیدی به نام حال کار یا workmode دارد که با فعال نمودن آن چت ها و گروه های بی صدا مخفی می شوند. برای اطلاع از فعالسازی این ویژگی با ما همراه شوید
رضا
1395/11/27 پاسخ به این نظر 0 0
خیلی عالی است

ارسال نظر