انتشار تصاویر واقعی جدیدی از ال جی G6

هرچه به زمان برگزاری نمایشگاه MWC نردیکتر می‌شویم، اطلاعات و تصاویر بیشتری از پرچمدار جدید ال جی منتشر می‌شود. امروز نیز چند عکس واقعی از ال جی جی 6 (LG G6) به رسانه‌ها درز پیدا کرده است. همانطور که در این تصاویر می‌بینید، گوشی جی 6 دارای قابلیت همیشه روشن بودن صفحه (Always On) است و ساعت، تاریخ و میزان شارژ باتری در آن نمایش داده شده است. گوشه‌های صفحه نمایش در این دستگاه حالت منحنی دارند و همانطور که مشخص است بخش بزرگی از جلوی گوشی به صفحه نمایش اختصاص داده شده و کناره‌های گوشی در سمت چپ، راست و بالای صفحه بسیار کوچک هستند. البته کناره صفحه در پایین گوشی کمی از کناره بالایی بزرگتر است که احتمالا برای افرادی که ترجیح می‌دهند دستگاه آنها متقارن باشد کمی ناخوشایند است.

پشت گوشی براق است (حداقل در نمونه‌های رنگی) و همانطور که از پیش می‌دانستیم، دو دوربین در بالای آن تعبیه شده و اسکنر اثر انگشت نیز پایین این دوربین‌ها قرار گرفته است. علامت تجاری ال جی در جلوی گوشی دیده می‌شود، این در حالیست که پشت گوشی نام G6 حک شده است.

منبعی که این تصاویر را منتشر کرده، در مورد بخشی از مشخصات گوشی نیز اطلاعاتی داده است. جی 6 دارای یک صفحه نمایش 5.7 اینچی با وضوح 2880×1440 پیکسل، پردازنده اسنپدراگون 821، چهار گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است که می‌توان آن را افزایش داد. انرژی دستگاه را یک باتری 3200mAh تامین می‌کند. این گوشی دارای سیستم صوتی quad-DAC بوده و ضدآب است. ال جی جی 6 در تاریخ 26 فوریه طی یک مراسم رسمی معرفی خواهد شد.

سایر اخبار


انتشارات دانشیاران ایران
انتشارات دانشیاران ایران
انتشارات دانشیاران ایران
انتشارات دانشیاران ایران
انتشارات دانشیاران ایران
انتشارات دانشیاران ایران
انتشارات دانشیاران ایران
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر