مواد غذایی مقوی برای دندان

 طبق اعلام انجمن دندان آمریکا، مواد خوراکی زیر حاوی مواد مغذی ای هستند که به قوی شدن دندان ها کمک می کنند.

- محصولات لبنی نظیر شیر، پنیر و ماست که سرشار از کلسیم هستند.

- سبزیجات برگدار سبز و بادام که منبع غنی کلسیم هستند.

- تخم مرغ، ماهی، گوشت قرمز و گوشت مرغ که سرشار از فسفر هستند.

- سبزیجات و میوه ها که مملو از فیبر هستند.

- مرکبات که سرشار از ویتامین C هستند.

- سیب زمینی شیرین، هویج، سبزیجات برگدار سبز، و ماهی که منبع خوب ویتامین A هستند.

سایر اخبار


یکی از مهم‌ترین عوامل گرم شدن کره زمین و تغییر در شرایط اقلیمی که طی سال‌های اخیر شاهد آن هستیم؛ به‌خاطر انتشار بیش از اندازه گازهای گلخانه‌ای است. یکی از این گازها؛ دی‌اکسید کربن است که تأثیر زیادی بر تخریب محیط زیست دارد. حالا دانشمندان روشی ابداع کرده‌اند که از این گاز؛ انرژی تولید می‌کند.
هنگامی که با آرایش به خواب می روید، هورمون ها تحت تاثیر قرار نمی گیرند، بلکه در آنچه بدن در تلاش برای انجام آن است، اختلال ایجاد می شود.
همه ما می دانیم که میوه و سبزیجات از مهم ترین و مفیدترین خوراکی هایی است که نقشی مهم در سلامت جسمانی ما ایفا می کند؛ اما آیا تأثیر این دسته از مواد غذایی تنها به همین مورد محدود می شود؟ آیا می توان از میوه و سبزی به عنوان عنصری مهم در بهبود وضعیت روحی یاد کرد؟
📝 برند ِ زارا به شرکت اسپانیایی Inditex Group تعلق دارد که مالک برندهای دیگری از جمله Massimo Dutti , Pull and Bear , Stradivariuos و Bershka هم هست. تمامی این برند ها از دفتر مرکزی ایندیتکس گروپ واقع در Coruna ی اسپانیا مدیریت می شوند.
دره گوبلین یکی از عجیب ترین مکان های یوتا، ایالات متحده می باشد که دقیقا بین شهرهای گرین ریور و هنکسویل است.
🔹در قرن بیستم که اقتصاد با مشکل کمبود تقاضا مواجه شد، کینز نظریه اساسی خود یعنی مدیریت تقاضا را مطرح کرد. در واقع مدیریت تقاضا در این نظریه بدین معناست که هر گاه اقتصاد با کمبود تقاضا مواجه شد باید تقاضا را تحریک کرد تا اقتصاد با رکودی مشابه رکود 1929 مواجه نشود.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر