بهترین کتاب روانشناسی تربیتی 1399/11/11
مرکز پخش و توزیع جزئی و کلی برنج عنبربو در سراسر کشور تلفن جهت مشاوره و هماهنگی : همراه: 09201383718

سایر اخبار


بارها برای ما پیش آمده است که رمز گوشی خود را فراموش کرده باشیم، اگر نمی توانید رمز خود را به یاد آورید تنها راه برای باز کردن گوشی بازگشت به تنظیمات کارخانه است، چگونه می توان بدون داشتن رمز گوشی ر را به تنظیمات کارخانه برگرداند؟ به گزارش کلیک، بازگشت به تنظیمات کارخانه قابلیتی است که معمولا توصیه نمی شود زیرا موجب حذف تمامی اطلاعات داخل حافظه داخلی گوشی مانند دفترچه تلفن ، پیام ها و تصاویر فیلمها و برنامه های ذخیره شده در حافظه داخلی به جز انچه از روز اول بوده می شود. امااگر به دلایل مختلفی مانند فراموش کردن رمز ورود و یا برای فروش یا هرگونه تغییر مالکیت گوشی می خواهید گوشی را به تنظیمات کارخانه برگردانید می توانید از این روش بهره گیرید. اما قبل از آن این نکات کلیدی را در یاد داشه باشید
قصد داریم به نکاتی نرم‌افزاری اشاره کنیم که به مرورگر شما مرتبط نیست ولی بر روی سرعت اینترنت شما تاثیرگذار است. این را هم اضافه می‌کنم که بعضی از این موارد برای افزایش سرعت اینترنت در تلفن‌های همراه هم قابل استفاده است که به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.
برخی نوشیدنی‌ها باعث تقویت مغز شده، این نوشیدنی‌ها تولید خاص یک شرکت ویژه نیست، بلکه نوشیدنی‌های طبیعی است که مصرف آن برای سالم نگه داشتن مغز توصیه می‌شود.
یک متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی با اشاره به محدودیت‌های درمان ایمپلنت گفت: این نوع درمان از سن 18 سال امکان‌پذیر است.
شیرموز و شیرنارگیل نوشیدنی‌های دلچسب و گوارایی است که اگر به خوبی با ذرات ریز یخ مخلوط شده باشد، نوشیدن اولین جرعه آن در این روزهای گرم جگرتان را حال می‌آورد و اگر زیاد شیرین نباشد تشنگی‌تان را رفع می‌کند.
نتایج برخی از تحقیقات نشان می‌دهد احتمال سرطان زا بودن قسمت‌های سوخته مواد غذایی که در اثر کباب کردن تغییر رنگ داده‌اند، وجود دارد. هرچه میزان سوختگی مواد غذایی بیشتر باشد، احتمال سرطان زا بودن آنها هم بیشتر می‌شود.
اگر دچار کمردرد هستید و معمولا به پشت می‌خوابید، قرار دادن یک بالش زیر زانوهای‌تان ستون‌فقرات را به حالت طبیعی نگه می‌دارد، و از این طریق از تحمل درد در طول زمان خواب جلوگیری می‌کند. اگر به پهلو می‌خوابید، سعی کنید یک بالش بین زانوهای‌تان بگذارید. یا اگر دمر می‌خوابید، یک بالش پایین شکم‌تان قرار دهید.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر