کتاب های رشته الکترونیک دانشگاه 1399/11/11
مرکز پخش و توزیع جزئی و کلی برنج عنبربو در سراسر کشور تلفن جهت مشاوره و هماهنگی : همراه: 09201383718

سایر اخبار


انبه ، یکی از خوشمزه ‌ترین میوه های مناطق استوایی به دلیل داشتن خواص فراوان درمانی، لقب "پرخاصیت ‌ترین میوه جهان" را دارد
به گفته محققان، دستکم برخی از این سیاره ها می توانند شبیه زمین باشند و ویژگی هایی برای حیات دارند.
یکی از مهم‌ترین عوامل گرم شدن کره زمین و تغییر در شرایط اقلیمی که طی سال‌های اخیر شاهد آن هستیم؛ به‌خاطر انتشار بیش از اندازه گازهای گلخانه‌ای است. یکی از این گازها؛ دی‌اکسید کربن است که تأثیر زیادی بر تخریب محیط زیست دارد. حالا دانشمندان روشی ابداع کرده‌اند که از این گاز؛ انرژی تولید می‌کند.
هنگامی که با آرایش به خواب می روید، هورمون ها تحت تاثیر قرار نمی گیرند، بلکه در آنچه بدن در تلاش برای انجام آن است، اختلال ایجاد می شود.
همه ما می دانیم که میوه و سبزیجات از مهم ترین و مفیدترین خوراکی هایی است که نقشی مهم در سلامت جسمانی ما ایفا می کند؛ اما آیا تأثیر این دسته از مواد غذایی تنها به همین مورد محدود می شود؟ آیا می توان از میوه و سبزی به عنوان عنصری مهم در بهبود وضعیت روحی یاد کرد؟
📝 برند ِ زارا به شرکت اسپانیایی Inditex Group تعلق دارد که مالک برندهای دیگری از جمله Massimo Dutti , Pull and Bear , Stradivariuos و Bershka هم هست. تمامی این برند ها از دفتر مرکزی ایندیتکس گروپ واقع در Coruna ی اسپانیا مدیریت می شوند.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر