تحمیل هزینه‌های گزاف بابت انتقال‌های غیرقانونی و درخواست بازگشت حقوق از دست رفته دانشگاهیان

جمعی از دانشگاهیان واحد پرند دانشگاه آزاد طی نامه‌ای به علی اکبر ولایتی رئیس هیئت امنا و رئیس هیئت موسس دانشگاه آزاد ضمن تشکر از حسن توجه وی به این واحد دانشگاهی، از تحمیل هزینه‌های گزاف بابت انتقال‌های غیرقانونی به این واحد دانشگاهی گله کردند و درخواست بازگشت حقوق از دست رفته دانشگاهیان این واحد دانشگاهی را داشتتند.

در قسمت نخست این نامه خطاب به ولایتی آمده است: خدا را شاکریم در حالی این نامه را برایتان می نویسیم که دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند به لطف، درایت و مدیریت شما به مسیر راستی و صداقت بازگشته است و وظیفه خود می‌دانیم از جنابعالی که بزرگوارانه برای رفع بعضی مشکلات موجود در دانشگاه آزاد در این دانشگاه قبول مسوولیت کرده و دلسوزانه پیگیر مشکلات واحد پرند بودید، تشکر کنیم.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: یکی از ویژگی‌هایی که دانشگاه آزاد پرند را در سالیان سال برجسته و متمایز کرده است وجود کارمندان و اساتیدی است که بدون چشمداشت این واحد دانشگاهی را خانه خود می دانند و برای رفع هر مشکلی و ارتقای این واحد نهایت تلاش خود را می کنند.

دانشگاهیان دانشگاه آزاد واحد پرند در بخش دیگری از نامه خود ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای افتخارزاده سرپرست جدید این واحد دانشگاهی آوردند: دانشگاه آزاد واحد پرند در سال گذشته روزهای سختی را گذرانده، تعداد دانشجویان این واحد به علت سوء مدیریت از 13 هزار و 700 نفر به 10 هزار و 500 نفر کاهش پیدا کرده است.

در ادامه این نامه آمده است: معاونت آموزشی وقت نه تنها هیچ اقدامی برای اخذ رشته جدید نکرده است، بلکه بعضی رشته ها مانند ارشد حسابداری به دلیل عدم جذب استاد برای رشته مربوطه از دست رفته است. همچنین در دوره ریاست گذشته 6 هیات علمی برای رشته هایی که سال هاست دانشجویی ندارند و حتی موظفی اساتید خود را در واحدهای دیگر تامین می‌کنند، با تخلف آشکار و برخلاف بخشنامه به این واحد منتقل شده‌اند و سپس در پست‌های مدیریتی مشغول به کار شده‌اند.

دانشگاهیان پرند در ادامه نامه خود آوردند: افراد منتقل شده بدون داشتن سابقه کاری مرتبط در این پست ها قرار گرفتند و این انتقال‌ها هزینه گزافی را به واحد تحمیل کرده است. در حالی که در میان 70 استادیار هیات علمی این دانشگاه افراد بسیاری با سابقه مدیریت های موفق حضور دارند.

در قسمت پایانی این نامه دانشگاهیان دانشگاه آزاد واحد پرند آوردند: امیدواریم با حضور افتخارزاده در دانشگاه پرند امید از دست رفته به این واحد برگردانده شود. کارمندان و اساتید و دانشجویان امید دارند که وی می‌تواند حقوق از دست رفته آنها را بازستاند و با استفاده از سرمایه‌های انسانی دانشگاه پرند آرامش، راستی و پویایی را به این واحد دانشگاهی برگرداند.

سایر اخبار


خریدارانواع ضایعات ​کاغذ
خریدارانواع ضایعات ​کاغذ
خریدارانواع ضایعات ​کاغذ
خریدارانواع ضایعات ​کاغذ
خریدارانواع ضایعات ​کاغذ
خریدارانواع ضایعات ​کاغذ
خریدارانواع ضایعات ​کاغذ
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر