برگزاری طرح معرفتی و فرهنگی «حیات طیبه» توسط نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان

حجت‌الاسلام دادگر مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان گفت: طرح حیات طیبه در قالب اردوی کشوری شهید باهنر (ره) توسط دفترنهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان (سازمان مرکزی ) با همکاری دانشگاه فرهنگیان برگزار خواهد شد.

دادگر ادامه داد: این طرح حضوری که هرساله با استقبال کم نظیر دانشجومعلمان فعال و زبده مواجه است امسال نیز در راستای استمرارو تقویت زمینه پیگیری و تحقق رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب اسلامی در دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود.

وی افزود: طرح حیات طیبه در قالب اردوی کشوری شهید باهنر(ره) و با هدف سرمایه گذاری و نخبه پروری درون‌زا و توانمندسازی و مهارت افزایی دانشجو معلمان دارای استعدادهای برتر از میان فعالان و زبدگان فرهنگی و قرآنی و اجتماعی و سیاسی ورودی‌های 93 و 94 و 95 دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور برگزار خواهد شد.

دادگر تاکید کرد: این طرح با رویکرد وفاق و همدلی مجموعه‌های دانشجویی دانشگاه برای خواهران 16 مرداد لغایت 21 مردادماه و برای برادران از 22 مرداد تا 27 مرداد سال جاری، در جوار حرم مطهر رضوی علیه السلام برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: طرح معرفتی و فرهنگی حیات طیبه با حضور کارشناسان و استادان صاحبنظر و برخی از مسئولین کشوری در موضوعات و قالب‌های معرفتی و فرهنگی و اخلاقی و مهارتی مورد نیاز دانشجو معلمان ، به میزبانی پردیس شهید بهشتی(ره ) مشهد مقدس دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود.

دادگر تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند با اعلام آمادگی خود به دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در پردیس‌های استانی سراسر کشور مراجعه کرده و درسه استان فاقد دفتر نهاد نیز می‌توانند به کارشناسان فرهنگی پردیس‌ها یا کارشناس مسئول فرهنگی استانها مراجعه کنند.

سایر اخبار


تخفیف ویژه تربرای مشتریان عمده
تخفیف ویژه تربرای مشتریان عمده
تخفیف ویژه تربرای مشتریان عمده
تخفیف ویژه تربرای مشتریان عمده
تخفیف ویژه تربرای مشتریان عمده
تخفیف ویژه تربرای مشتریان عمده
تخفیف ویژه تربرای مشتریان عمده
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر