خوردشید از چه گازه هائی تشکیل شده؟

انتشارات دانشیاران مرکز تخصصی چاپ کتاب های نجومی و

برگزارکننده دوره ها و کلاس های زیر می باشد:

 

  • آموزش نجوم مقدماتی و پیشرفته
  • دوره های ستاره شناسی
  • عکاسی نجومی
  • نجوم کروی
  • اختر فیزیک
  • برگزاری دوره های رصدی
  • رصد آسمان و آشنائی با اجرام مسیه
  • آشنائی با تلسکوپ و نحوه استفاده از آن

 

جهت پرسش و هماهنگی با ما تماس بگیرید:

36831525      09121383718

سایر اخبار


لقد عجبت من صبرك ملائكة السماء؛ ملائكه آسمان از صبر تو به شگفت آمدند.
روزنامه نیشن تایلند پس از کشف این گور جمعی، نوشت که بیش از 500 نفر در اردوگاه های مختلف تایلند به وسیله قاچاقچیان انسان و یا آدم ربایان در امتداد مرزهای تایلند و مالزی کشته شده اند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان به نقل از سرویس خبری ایرانیان: آقای سید علی موسوی مطلق (نویسنده کتاب رسول الله و کتاب مخفی یهود) در پی ارسال نامه باراک اوباما برای مقام معظم رهبری در مورد پیوستن ایران به ائتلاف ضد داعش، پاسخ دندان شکنی را برای اوباما ارسال کردند. در این نامه ۶ صفحه ای، وی با بر شمردن برخی جنایات ایالات متحده در جهان، این کشور را بزرگترین ناقض حقوق بشر قلمداد کرده و می نویسد:
این نوار ابزار که یکی از قوی ترین تولبار های موجود میباشد بر روی مرورگر شما نصب شده و امکانات زیادی را در دسترس شما قرار میدهد .
در سرتاسر دنیا از هر کسی درباره لب های قرمز سوال بپرسید، رژلب هایی به سبک مرلین مونرو را به یاد می آورند که با چند رنگ قرمز متفاوت لبهایش را برجسته تر می کرد. ما هم تصمیم گرفتیم از فوت و فن این روش رژلب زدن سر در بیاوریم. به همین دلیل به سراغ آرایشگر حرفه ای، لارامی گلن، رفتیم تا تکنیک های این کار را به ما بیاموزد.
در سال 1999 بیل گیتس کتابی با عنوان تجارت با سرعت فکر (Business @ the Speed of Thought) منتشر کرد. او در این کتاب 15 پیش‌بینی برجسته انجام داد که هرکدام در زمان خود عجیب و غریب به نظر می‌رسیدند. در این مطلب قصد داریم به این پیش‌بینی‌ها را مورد بررسی قرار دهیم.
همه ما دوست داریم پول پس‌انداز کنیم، به همین دلیل ما می‌خواهیم به شما چند دستور زیبایی معرفی کنیم که به‌راحتی و با مواد ساده‌ای که در خانه دارید می‌توانید آن‌ها را درست کنید.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر