کتاب کودک در عناوین مختلف

انتشارات دانشیاران ایران

آماده همکاری با دانشگاهیان، فرهنگیان، مولفان و مترجمان عزیز:

  • ویراستاری
  • تبدیل پایان نامه به کتاب
  • تایپ
  • صفحه آرایی
  • تصویر گری
  • طراحی جلد
  • مجوز
  • چاپ
  • تبلیغ

با شما همراهیم

جهت پرسش و هماهنگی با ما تماس بگیرید:

انتشارات دانشیاران ایران

36831525  09121383718

سایر اخبار


در سال های اخیر، حجم وسیعی از حملات، از سوی افراد و رسانه های معاند، نسبت به اسلام انجام شده و هزاران شبهه را در ذهن ها ایجاد نموده اند. در این میان، سهم پاسخ دادن و رفع شبهات از سوی جامعه مسلمین بسیاراندک، و تناسبی با میزان اتهامات وارد شده ندارد. این موضوع در فضای مجازی نمود بیشتری دارد. شاید کم تر کتابی را بتوان یافت، که به صورت کامل و مستند و مستدل، این شبهات را پاسخ داده و دسترسی جامعه مسلمین را به رفع این اتهامات، هموار سازد. اما انتشار کتاب رسول الله و اتهامات پنج کتاب ضاله، دراسفندماه 1393 توانست یکی از خلاءهای موجود را پر نماید. این کتاب، با بررسی بیش از 5 کتاب ضاله، توانسته است، بسیاری از شبهات و اتهاماتی را که به ساحت قدسی پیامبر و همچنین قرآن وارد گردیده است را پاسخ دهد. لذا سرویس خبری پایابوک بر اساس رسالت خویش، از مدتی قبل، بخش هایی از این کتاب را برای در دسترس بودن کاربران فضای مجازی در مواجهه با شبهات و اتهامات، انتخاب نموده و در سایت پایابوک درج می نماید. امروز نیز مطالبی از کتاب رسول الله، را بیان و در مباحث بعدی نیز، سایر بخش ها به مرور زمان، درج می گردد.
آیا تصور می‌کنید که به تبع رابطه جنسی بیشتر باید شما را شادتر کند؟ شاید لزوما این‌طور نباشد.بنابر تحقیقات جدید صورت گرفته در دانشگاه کارنجی ملون، آن گروه از زوج‌هایی که به ایشان گفته شده بود تعداد دفعات رابطه جنسی خود را افزایش دهند، شادی کمتر و ارضاء جنسی پایین‌تری را تجربه کردند.
قسم می‌خورم اگر این فیلم مانند توهینی که به پیامبر خدا، محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) کرده به شخص یکی از پادشاهان، امیران یا سران عرب و مسلمانان توهین می‌کرد؛ شاهد خشم آن امیر، رئیس و خانواده، حزب، دولت و کشورش می‌بودید؛ خشمی متفاوت با آن‌چه امروز شاهدش هستید. و این واقعا غم‌انگیز است.
از این به بعد، سیاهه جنایات وهابیون، علیه مردم ایران را به صورت سلسله ای، بازخوانی می کنیم. و اینک بخش اول:
با در نظرگرفتن و تأمل در اخبار مربوط به علائم ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، این نتیجه حاصل می شود که حوادث فعلی در جهان، علی الخصوص منطقه خاورمیانه، می تواند از علائم ظهور باشد، پس دولت های مشرک و استعماری و ضد بشری، برای دوام خویش، می بایست جلوی این واقعه را به هر نحوی که شده، بگیرند.
برای مرحله اول و استفاده طراحان و گرافیست ها، فعلا 5 فایل لایه باز رو قرار دادم. جمع کل فایل های لایه باز سایت پایابوک، بیش از 2000 طرح لایه باز در موضوعات مختلف است. از موضوعات مذهبی گرفته، تا فایل های لایه باز چینی که در سری اول 5 تا چینی براتون گذاشتم. امیدوارم لذت ببرید. اگر مایل به قراردادن ادامه فایل ها برای دانلود هستید، در قسمت نظرات همین پست، نظر خودتون رو بنویسد.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر