مهارت های مردانه برای گوش دادن بدون ناراحتی 93/12/17

مرد با استفاده از مهارتهای جدید ارتباطی می تواند به شیوه جدیدی به حرفهای زن گوش دهد و از او حمایت کند.وقتی زن ناراحت است،بهترین کمکی که مرد می تواند بکند تا زن احساس بهتری داشته باشد این است که بی آنکه ناراحت شود به حرف های همسرش گوش دهد.

برای موفقیت در این کار نیازی نیست مرد خود را تغییر دهد،چیزی که به آن نیاز دارد این است که از مهارتهای جنگجویانه خود استفاده کند. وقتی مرد می آموزد بی انکه ناراحت شود به حرفهای همسرش گوش دهد با صبر  و شکیبایی و آرامش بیشتری می تواند شکایتها و انتقاد های زن را بشنود.

 

مهارت در این کار به آن سادگی که زنها فکر می کنند نیست.کمک آگاهانه زن به سرعت می تواند به سرعت پیشرفت مرد بیفزاید. قبلا گفتیم که گوش دادن به حرف های زن برای مرد سخت است.زیرا مرد فکر می کند راه حل های پیشنهادیش مورد تایید زن قرار نمیگیرد و یا احساس می کند زن او را سرزنش می کند و مقصر می داند.

اگر مرد 10 دقیقه منفعل به حرفهای زن گوش دهد بی انکه برای بهتر شدن حال او کاری انجام دهد یا از خودش دفاع کند احساس بدی به او دست می دهد .

وقتی زن در مورد مشکلاتش صحبت می کند حتی اگر نخواهد به همسرش حمله کند و یا او را مقصر بداند ممکن است مرد احساس کند که همسرش قصد انجام چنین کاری را داشته است.برای مرد صرفا گوش دادن و هیچ کاری انجام ندادند حس عجز و ناراحتی را در پی خواهد داشت.

به جای آن که مرد از سخنان همسرش برنجد می توند از مهارت جدید ارتباطی استفاده کند می تواند به اصطلاح از روش طفره رفتن استفاده کند . وقتی مرد احساس می کند می تواند همسرش قصد حمله به او را دارد می تواند بی آنکه موضوع را جدی بگیرد از حرفهای همسرش دفاع کند مرد در انجام این کار تبحر دارد زیرا این کار از مهارتهای دیرینه جنگجویی اوست . او با کمی اصلاح و تمرین می تواند از این مهارت در گفتگو و ارتباطش استفاده کند.

برای تهیه این کتاب اینجا کلیک کنید

 


سایر اخبار


همه دوست دارند که زیبا باشند، مخصوصا خانم ها. البته همه از یک زیبایی طبیعی برخوردار هستند اما کسانی هم وجود دارند که اعتماد به نفس لازم را ندارند و خود را زیر انواع مواد آرایش غرق می کنند به نحوی که شاید شما آنها را بدون آرایش نشناسید.
خشونت بر زندگی میلیون‌ها زن در سراسر جهان در تمام سطوح اجتماعی، اقتصادی و حتی طبقات تحصیل‌کرده سایه انداخته است به‌طوری‌که اعمال این خشونت‌ها از حق زنان برای شرکت در فعالیت‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند
مقوله بی حجابی امروز به یك معضل كاملاً مشهود در جامعه درآمده است معضلی كه فقط برای افراد بی‌حجاب مشكل ایجاد نمی كند؛ در واقع آسیب‌هایی كه از بی‌حجابی ناشی می‌شود، تمام اعضای جامعه در بر می‌گیرد.حجاب و عفاف که یک دستور دینی است از مسائل مهم و کلیدی جامعه ماست و با بسیاری از مسائل پیوند خورده و دارای ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی شده است.
از روز گذشته به مناسبت هفته حجاب و عفاف هفت هزار شاخه گل رز در بین خواهران محجبه در ایستگاه‌های مترو در تهران توزیع می‌‌شود.
معشوق بودن آرزوی خیلی هاست. مخصوصا آنها که تجربه نکرده اند. اما شاید عده ای هم باشند که وقتی آن را چشیدند از شیرینی زیادش زده شده اند و به این نتیجه رسیدند که ای کاش به جای اینکه معشوق کسی بودند محبوب می بودند.
علائم بارداری مانند حالت تهوع، خستگی و بیخوابی، احتمال بروز تصادفات رانندگی را در این دوره افزایش می دهد. با وجود اینکه اکثر خانم های باردار از رانندگی اجتناب می کنند، اما در عین حال منعی برای این کار نیست، به شرط آنکه تمام نکات ایمنی برای حفظ سلامتی مادر و جنین در نظر گرفته شود. کافیست به برخی قوانین ساده توجه کنید. در این مطلب توصیه هایی برای رانندگی ایمن در دوره ی بارداری داریم. لطفا با ما همراه باشید.
آموزش اولين مهارت در زندگی پذیرش تفاوت بین زن وشوهر می باشد.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر