ساخت رحل قرآن با مقوا

تخفیف ویژه تربرای مشتریان عمده

* قلم قرآنی

* قرآن حکیم

* قران نفیس

* قران عطری

* قرآن عروس با 50 درصد تخفیف

* قرآن عروس، قرآن کیفی،انواع قرآن، مفاتیح و ادعیه با تخفیف ویژه

* رحل قرآن با 50 درصد تخفیف

* حافظ نفیس با تخفیف ویژه

* بوستان و گلستان نفیس با تخفیف ویژه

تلفن مرکز پخش:

021-36831525

09121383718

سایر اخبار


مریم میرزاخانی ریاضیدان ایرانی و استاد دانشگاه استنفورد که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کرد، صبح امروز درگذشت.
یک حقوقدان گفت: با توجه به عدم صدور بخشنامه جدید از سوی رئیس قوه قضاییه بخشنامه صادره در تاریخ ۲۱ اسفند ۹۵ درباره لزوم مراجعه به دفاتر اسنادرسمی برای ثبت نقل و انتقال خودرو هنوز دارای اعتبار بوده و لازم الاجراست.
وزیر ارتباطات در واکنش به اظهارات دبیر کارگروه فیلترینگ که گفته اسامی 8 هزار کانال تلگرامی برای فیلتر شدن برای چندمین برای به وزارت ارتباطات اعلام شده اما اقدامی صورت نگرفته، گفت: این نظرات شخصی دبیر کارگروه فیلترینگ است و نظر کارگروه نیست.
تجرد و زندگی مستقل اختیار کردن به خصوص برای زنان و دختران ایرانی، هنوز این‌قدر در جامعه سنتی ایران تابو هست که طرحی مانند «عیب زدایی از دختران مجرد» تبدیل به طرحی بی سر انجام شده و دیگر حتی اسمی از آن نیز شنیده نمی‌شود. این در حالی است که طبق آخرین آمارها، 980 هزار دختر ایرانی در آستانه تجرد قطعی قرار دارند و علاوه بر این، بسیاری از زنان نیز به واسطه زندگی مشترک ناموفق و طلاق، مجرد محسوب می شوند.
یک موسسه معروف آمریکایی در گزارش سالانه خود مدعی شده است که ایرانی ها جزو خشمگین ترین جوامع به حساب می آیند، دیدگاه تحقیقاتی که باعث شد برخی از شناخته شده ترین محققان علم روانپزشکی ایران به آن واکنش نشان دهند.
گر همسرتان در شب هر سه دقیقه شما را از خواب بیدار کند، مسلما او را از تخت بیرون می کنید، اما یک ردیاب خواب جدید دقیقا همین کار را انجام می دهد تا به افراد بی خواب آموزش دهد چگونه سریعتر به خواب بروند.
با افزایش تعطیلات عید فطر به دو روز در سال برنامه ریزی برای سفرهای جاده‌ای در این روزها با عنوان یکی از اصلی ترین برنامه‌های مسافران ایرانی لحاظ شده است، موضوعی که در طول سال‌های گذشته از یک فرصت مناسب به تهدیدی جدی برای جاده‌های ایران تبدیل شده است.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر