1000 عنوان کتاب کود

انتشارات دانشیاران ایران

آماده همکاری با دانشگاهیان، فرهنگیان، مولفان و مترجمان عزیز:

  • ویراستاری
  • تبدیل پایان نامه به کتاب
  • تایپ
  • صفحه آرایی
  • تصویر گری
  • طراحی جلد
  • مجوز
  • چاپ
  • تبلیغ

با شما همراهیم

جهت پرسش و هماهنگی با ما تماس بگیرید:

انتشارات دانشیاران ایران

36831525  09121383718

سایر اخبار


برای این که لبخندی زیبا داشته باشید، بهره مندی از دندان هایی تمیز و سفید عنصری کلیدی محسوب می شود. امروزه روش های مختلفی برای سفید شدن دندان ها در دسترس هستند که از نمونه هایی ساده مانند خمیردندان های سفیدکننده تا مواردی پر هزینه شامل مراجعه به دندان پزشک را شامل می شوند.
این نوشیدنی جادویی که شما را از این شر این باکتری مضر و خطرناک و دیگر پیامدهای منفی آن خلاص می‌کند، به این طریق آماده می‌شود: یک عدد لیمو ترش را با یک عدد خیار، یک قاشق زنجبیل رنده شده و مقداری جعفری یا گشنیز با نصف پیمانه آب مخلوط کرده و در مخلوط کن می‌ریزیم، این نوشیدنی بعد از چند دقیقه آماه است.
مدیران کمپانی بوئینگ این روزها، اهداف بلندپروازانه‌ای را در سر می پرورانند؛ گواه این ادعا نیز تولید هلیکوپتری جدید و پیشرفته تحت عنوان MH-139 است که از آخرین تکنولوژی های روز دنیا بهره می برد و قرار است جایگزین ناوگان هلیکوپترهای فعلی"UH-1N "Huey شود.
بارها برای ما پیش آمده است که رمز گوشی خود را فراموش کرده باشیم، اگر نمی توانید رمز خود را به یاد آورید تنها راه برای باز کردن گوشی بازگشت به تنظیمات کارخانه است، چگونه می توان بدون داشتن رمز گوشی ر را به تنظیمات کارخانه برگرداند؟ به گزارش کلیک، بازگشت به تنظیمات کارخانه قابلیتی است که معمولا توصیه نمی شود زیرا موجب حذف تمامی اطلاعات داخل حافظه داخلی گوشی مانند دفترچه تلفن ، پیام ها و تصاویر فیلمها و برنامه های ذخیره شده در حافظه داخلی به جز انچه از روز اول بوده می شود. امااگر به دلایل مختلفی مانند فراموش کردن رمز ورود و یا برای فروش یا هرگونه تغییر مالکیت گوشی می خواهید گوشی را به تنظیمات کارخانه برگردانید می توانید از این روش بهره گیرید. اما قبل از آن این نکات کلیدی را در یاد داشه باشید
قصد داریم به نکاتی نرم‌افزاری اشاره کنیم که به مرورگر شما مرتبط نیست ولی بر روی سرعت اینترنت شما تاثیرگذار است. این را هم اضافه می‌کنم که بعضی از این موارد برای افزایش سرعت اینترنت در تلفن‌های همراه هم قابل استفاده است که به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.
برخی نوشیدنی‌ها باعث تقویت مغز شده، این نوشیدنی‌ها تولید خاص یک شرکت ویژه نیست، بلکه نوشیدنی‌های طبیعی است که مصرف آن برای سالم نگه داشتن مغز توصیه می‌شود.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر