دعای هفتم صحیفه سجادیه با صدای فرهمند

تخفیف ویژه تربرای مشتریان عمده

* قلم قرآنی

* قرآن حکیم

* قران نفیس

* قران عطری

* قرآن عروس با 50 درصد تخفیف

* قرآن عروس، قرآن کیفی،انواع قرآن، مفاتیح و ادعیه با تخفیف ویژه

* رحل قرآن با 50 درصد تخفیف

* حافظ نفیس با تخفیف ویژه

* بوستان و گلستان نفیس با تخفیف ویژه

تلفن مرکز پخش:

021-36831525

09121383718

سایر اخبار


یک متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی با اشاره به محدودیت‌های درمان ایمپلنت گفت: این نوع درمان از سن 18 سال امکان‌پذیر است.
شیرموز و شیرنارگیل نوشیدنی‌های دلچسب و گوارایی است که اگر به خوبی با ذرات ریز یخ مخلوط شده باشد، نوشیدن اولین جرعه آن در این روزهای گرم جگرتان را حال می‌آورد و اگر زیاد شیرین نباشد تشنگی‌تان را رفع می‌کند.
نتایج برخی از تحقیقات نشان می‌دهد احتمال سرطان زا بودن قسمت‌های سوخته مواد غذایی که در اثر کباب کردن تغییر رنگ داده‌اند، وجود دارد. هرچه میزان سوختگی مواد غذایی بیشتر باشد، احتمال سرطان زا بودن آنها هم بیشتر می‌شود.
اگر دچار کمردرد هستید و معمولا به پشت می‌خوابید، قرار دادن یک بالش زیر زانوهای‌تان ستون‌فقرات را به حالت طبیعی نگه می‌دارد، و از این طریق از تحمل درد در طول زمان خواب جلوگیری می‌کند. اگر به پهلو می‌خوابید، سعی کنید یک بالش بین زانوهای‌تان بگذارید. یا اگر دمر می‌خوابید، یک بالش پایین شکم‌تان قرار دهید.
یکی از گیاهان دارویی موثر است که در انواع مختلف در طبیعت وجود داشته و همه اجزای آن خواصی بسیار مفید برای بدن دارد، البته اگر به‌ اعتدال مصرف شود. کاسنی و عرق کاسنی، از دیرباز در میان ایرانیان جایگاه و منزلتی خاص داشته و همه مادربزرگ‌ها، در میان تمام شیشه‌های عطر و ادویه در مطبخ خانه‌هایشان، یک قرابه کوچک، عرق کاسنی را در کنار شاتره، گل گاوزبان، نعناع و ... نگه‌داری می‌کردند.
پروتیین اصلی در عصاره قلم، ژلاتین است که مکمل های ژلاتین سبب بهبود درد و سفتی مفاصل در افراد مبتلا به آرتروز می شود. این عصاره سرشار از اسیدهای آمینه به نام پرولین و گلیسین است که برای بافت های بدن لازم است. پرولین سلولیت را کاهش و پوست را نرم می کند.
مطالعات جدید محققان دانشگاه سیدنی نشان می‌دهد کمردرد و دردگردن احتمال مرگ زودهنگام در سنین بالا را افزایش می‌دهد.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر