فوت و فنی برای شناسایی شیرخالص! 1394/2/9

 به گزارش سرويس خبري پايا بوک به نقل از بيتوته :

 

 

اگر می‌خواهید بدانید شیر خالص استیا نه با فروبردن یك سوزن تمیز در داخل آن راز شیر فروش را كشف كنید. اگر شیر خالص باشد هنگام خارج شدن سوزن از شیر یك قطره شیر به نوك

 

 

آن باقی می‌ماند و در غیر این صورت همه شیر از روی سوزن فرو می‌ریزد.

 

  

 

اگر می‌خواهید شیر از شیرجوش سر نرود یك سانتی‌متر پایین‌تر از ظرف را با روغن یا كره چرب كنید.

 

 

 

سایر اخبار


سایت آلمانی دویچه وله با تهیه گزارشی مبسوط به استقبال ۴۰ سالگی آنجلینا جولی رفت.
در گوشه کنار دنیا زنان کارهای عجیب و غربی برای جوان ماندن انجام می دهند اما برخی از انها تاثیرات فوق العاده ای دارد و از سالهای دور مورد استفاده قرار می گرفته است. در این میان زنان شرقی به خصوص زنان ژاپنی صاحب عجیب ترین ودر عین حال بهترین روش های جوانی هستند که یکی از انها حمام خاک اره برای زیبایی و جوانی پوست و اندام های بدن است.
oss، برای این امر، تصمیم گرفت که اشکال تغییر قیافه آدولف هیتلر را پیش بینی کند. به همین منظور از "ادی سانز"، هنرمند و طراح آرایش آمریکایی دعوت کرد که نمونه‌های احتمالی تغییر قیافه هیتلر را طراحی کند.
اواخر دهه 1340 تاثیر و نفوذ آمریکا در ایران به قلمرو غذا هم رسید و توانست در کنار اغذیه فروشی های ارمنی جایی برای خود باز کند.
فساد در سطح بالای مملکت به قدری شیوع دارد که حتی از حریم شرم و حیا هم فرا‌تر رفته است و در این مورد مثال می‌آورد که هم اکنون در کنار دریای خزر سه کازینو به مقیاس وسیعی مشغول به کار است که یکی به خواهر شاه و دیگری به برادرش و سومی به بنیاد پهلوی تعلق دارد.
در بخشی از خاطرات خواهرزاده امام موسی صدر آمده است: «یادم هست که یک بار درباره یک نفری گفتیم که او روسری سر نمی‌کند و حجاب ندارد، پس اجازه ندهیم که در انجمن اسلامی باشد. اما امام صدر گفتند که افراد را به هر علتی طرد نکنیم و همه با هم همکاری کنیم.»
روز های قبل و بعد از قیام 15 خرداد نقاط عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است از ماجرای دفن پیکرهای نیمه جان تا اعدام طیب حاج رضایی.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر