بیمه عمر با تخفیف در شهر نیشابور

٭مشاوره و صدور انواع بیمه ها با تخفیف ویژه٭
. اتومبیل(بدنه و شخص ثالث)

. عمر و سرمایه گذاری

.مهندسی مسئولیت

.حمل و نقل

.آتش سوزی

و....

««« با تخفیف ویژه »»»

جهت پرسش و هماهنگی با ما تماس بگیرید:

09201383718

سایر اخبار


کتاب دریا، (و گاه پاسخی به پیامبر موهوم جبران) از سوی انتشارات دانشیاران ایران منتشر شد 09201383718
بنده شبی در خواب دیدم که یکی از اولیاء خدا به قم تشریف آورده اند. در خواب به من گفتند ندائی از امام زمان به گوش تو خواهد خورد.
دانلود رایگان کتاب شازده کوچولو به همراه کتاب صوتی با صدای احمد شاملو
انوره دوبالزاك يكي از پركارترين نويسندگان تاريخ ادبيات جهان بوده است. نويسنده اي ريز بين و هوشيار كه هيچ صحنه و اتفاقي هر چند كوچك از نگاهش دور نمي ماند. با هوشياري مي ديد و با دقت مي نوشت. بالزاك نويسندهاي نبود كه به تخيل خودش پناه ببرد و خميرمايه آثارش همه از رويا و تخيل هوسكارانه اش نبود.
این عکس ها را یکی از اعضای سرویس خبری پایابوک، روز مبعث پیامبر در قم گرفته است. بخشی از این عکس ها مربوط به صحن مسجد امام حسن عسکری علیه السلام بعد از بازسازی می باشد.
ضمن تبریک فرا رسیدن عید بزرگ مبعث، به همه مسلمانان، جهت اینکه در این عید بتوانیم اندکی با تاریخ حقیقی اسلام آشنا بشویم و بتوانیم به شبهات مطرح شده در مورد بعثت پیامبر در فضای مجازی و حقیقی پاسخگو باشیم، این بار نیز بخشی از کتاب رسول الله و اتهامات پنج کتاب ضاله اثر سید علی موسوی مطلق را بیان میکنیم.
در ادامه پاسخ به شبهات در مورد ساحت پیامبر، این بار نیز مطالبی از کتاب رسول الله و اتهامات پنج کتاب ضاله عینا نقل می کنیم. علاقمندان جهت تهیه کتاب می توانند به صفحه اصلی سایت مراجعه کنند
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر