کلکسیون نایک و لیبرتی برای تابستان 2015 1394/02/14

به شما هشدار می دهیم که دیدن این مطلب به شدت برای جیب شما خطرناک است، گرچه کمد لباس شما را برای تابستان جادو می کند.

نایک سری جدید کفش های خود که هم برای آقایان و هم برای خانم ها طراحی شده است را رونمایی کرده است. در کنار این کفش ها یک کت ورزشی هم قرار داده است. طراحی مشترک این مدل ها ترکیب رنگ های مشکی و نارنجی است. قرار است محصولات این کلکسیون 4 می در دسترس مشتریان قرار بگیرد.

nike1nike2nike3nike4nike5nike6nike7nike8

کیف های کوله پشتی تابستانی HERSCHEL  نیز با طرح های ریز و خاص خودش نظر هر کسی را به خود جلب می کند.

liberty1liberty2

و در نهایت کلکسیون زیبای لیبرتی شامل کفش و پیراهن با طرح های خاص البته این پیراهن را هر کسی هر جایی نمی تواند بپوشد به نظر می رسد برای کریسمس مناسب تر باشند.libert4liberty3liberty4

 

liberty6

liberty7

سایر اخبار


تکنیک نوشتن یکی از ارزشمندترین گزینه‌ها برای توقف نگرانی مغز محسوب می‌شود.
هنگامی که مغز خود را برای توقف نگرانی تمرین می دهید، تکنیک نوشتن یکی از ارزشمندترین گزینه ها محسوب می شود.
همانطور که می دانید هیچ فردی کامل نیست. اگر چه متولدین ماههای مختلف خصوصیات خوب زیادی دارند اما در کنار همه آنها، عادات بدی نیز دارند که در اینجا به بارزترین شان اشاره کرده ایم. اگر شما هم دوست دارید بدانید که عادات بد متولدین ماههای مختلف چیست، با ما همراه باشید.
چون روز یکشنبه اول روز هفته است، ازنخستین ساعت سه ساعت از روز گذشته ساعت آفتاب، سه ساعت بعد ساعت زهره، سه ساعت بعد عطارد، سه ساعت بعد قمر، سه ساعت بعدی زحل، سه ساعت بعدی مشتری، سه ساعت بعدی مریخ، سه ساعت آخر آفتاب.
خصیت شما نتیجه‌ی مجموعه‌ای از عادت‌های شماست. وقتی اجازه می‌دهید تا عادت‌های بد قدرت بگیرند، این عادت‌ها به شکل موانعی در مسیر موفقیت شما قرار می‌گیرند. چالش اصلی اینجاست که عادت‌های بد، موذی هستند و به آرامی در وجود شما ریشه می‌کنند، تا جایی که حتی متوجه زیانی که به شما می‌رسانند نیز نمی‌شوید.
امین حق‌وردی روان‌شناس و مشاور با تأکید بر اینکه افراد هنگام سخن گفتن سعی می‌کنند بر دیگران بویژه مخاطب مورد نظر تأثیر گذار باشند، اظهار داشت: اینکه بتوانیم با سخنان خود بر دیگران تأثیر داشته باشیم یا نه کاملا به خود ما بستگی دارد به اینکه چگونه رفتار می‌کنیم و چگونه با دیگران روان صحبت می‌کنیم.
بهترین زمان خوردن میوه چه زمانیست. این سوالی است که ذهن خیلی ها را درگیر کرده است. مثلا برخی میگویند میوه را باید با معده خالی نخورد ولی برعکس بعضی میگویند باید ان را با معده پر بخوریم. ما تصمیم گرفتیم در این باره اطلاعاتی را جمع اوری کرده و در اختیارتان بگذاریم. امیدواریم از مطالعه این بخش بهره کافی را ببرید
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر