بیمه ایران با تخفیف  در شهر  ایزدشهر

مشاوره و صدور انواع بیمه ها با تخفیف ویژه٭
. اتومبیل(بدنه و شخص ثالث)

. عمر و سرمایه گذاری

.مهندسی مسئولیت

.حمل و نقل

.آتش سوزی

و....

««« با تخفیف ویژه »»»

جهت پرسش و هماهنگی با ما تماس بگیرید:

09201383718

سایر اخبار


انتشارات دانشیاران ایران
انتشارات دانشیاران ایران
زنان باردار به‌وسیله تست‌های جدید می‌توانند از وضعیت خود و نوزادشان مطلع شوند.
استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: هر فردی از سن ۶ سالگی یعنی زمان رویش دندان‌های دائمی تا زمانی که به سن ۷۰ سالگی می‌رسد باید بتواند دندان‌هایش را حفظ کند.
بازی­ های اکشن (Action Game) سبکی از بازی ­های ویدئویی است که یک رویداد یا موقعیت دنیای واقعی در آن متصور است. روش اصلی پیشروی در این نوع بازی­ ها از طریق حرکاتی همچون زد و خورد (با سلاح‌های سرد و گرم یا مشت و لگد) یا تعقیب و گریز است. از ویژگی­ های این نوع بازی­ های هیجان انگیز " دویدن و جست‌وخیز، ورود به مکان‌های ناشناخته، کشف رموز و اسرار، زد و خورد" است که در بین کودکان و نوجوانان نیز طرفداران زیادی دارد. با توجه به اینکه هر نوع بازی می ­تواند تاثیرات مثبت و منفی بر بازیکنان داشته باشد، در این نشست به دنبال بررسی بازی اکشن به لحاظ چالش­ ها و فرصت­ های آن برای کودکان و نوجوانان هستیم و در پایان نشست می­ خواهیم به خانواده ­ها در این خصوص توصیه­ هایی داشته باشیم. در مصاحبه پژوهشی با آقای مهندس مرتضی جمشیدی و خانم فرزانه شریفی پژوهشگران بنیاد بازی­ های رایانه­ ای، به دنبال آن بودیم که ضمن شناسایی نقاط قوت و ضعف این بازی­ ها، نحوه مواجهه کودکان و نوجوانان با این نوع بازی ها را بررسی کنیم.
شهر میلیونر ها , شهر ارواح
سرآشپزهای مکزیکی موفق به تهیه ساندویچ 67 متری شدند و بعد از‌ آماده شدن، آن را بین مردمی که برای دیدن این ساندویچ غول پیکر تجمع کرده‌ بودند، توزیع کردند.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر