مرکز ساخت و پخش و توزیع انواع اسباب بازی ایرانی با  تخفیف 50 درصد در   حسن آباد

مرکز ساخت و پخش انواع اسباب بازی ایرانی

مکعب هوش، تامگرام، سازه های چوبی، بسکتبال

هفت سنگ، دومینو، دوز،حلقه پرتاب، جورچین، هزارکاره

جهت پرسش و هماهنگی با ما تماس بگیرید:

             021-36831525

              09121383718

سایر اخبار


انوره دوبالزاك يكي از پركارترين نويسندگان تاريخ ادبيات جهان بوده است. نويسنده اي ريز بين و هوشيار كه هيچ صحنه و اتفاقي هر چند كوچك از نگاهش دور نمي ماند. با هوشياري مي ديد و با دقت مي نوشت. بالزاك نويسندهاي نبود كه به تخيل خودش پناه ببرد و خميرمايه آثارش همه از رويا و تخيل هوسكارانه اش نبود.
این عکس ها را یکی از اعضای سرویس خبری پایابوک، روز مبعث پیامبر در قم گرفته است. بخشی از این عکس ها مربوط به صحن مسجد امام حسن عسکری علیه السلام بعد از بازسازی می باشد.
ضمن تبریک فرا رسیدن عید بزرگ مبعث، به همه مسلمانان، جهت اینکه در این عید بتوانیم اندکی با تاریخ حقیقی اسلام آشنا بشویم و بتوانیم به شبهات مطرح شده در مورد بعثت پیامبر در فضای مجازی و حقیقی پاسخگو باشیم، این بار نیز بخشی از کتاب رسول الله و اتهامات پنج کتاب ضاله اثر سید علی موسوی مطلق را بیان میکنیم.
در ادامه پاسخ به شبهات در مورد ساحت پیامبر، این بار نیز مطالبی از کتاب رسول الله و اتهامات پنج کتاب ضاله عینا نقل می کنیم. علاقمندان جهت تهیه کتاب می توانند به صفحه اصلی سایت مراجعه کنند
با توجه به مواضع رژیم وهابی عربستان، و همچنین شایعه پراکنی صفحات توییتری این خاندان پلید در ضدیت با ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، آدرس توئیتر ملک سلمان و دو نفر از سعودی ها را قرار دادیم.
ملاقات حجت الاسلام و المسلمین سید عباس موسوی مطلق با یک مرتاض هندی
روح الله گلستانی مدیر یکی از انتشارات کشور در گفت‌‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به طرحی ویژه برای معلمان نویسنده به منظور چاپ رایگان کتب آنها اظهار داشت:‌هم‌اکنون در زمینه چاپ کتاب 20 نفر از معلمان نویسنده اقدام کرده‌ایم که این کتب عمدتا آموزشی و ویژه دانش‌آموزان است.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر