اف اربع عشر یا الله (ضجه خلبان سعودی) 1394/02/17

روز يكم اسفند 1365 ، ستوان يكم خلبان «احلان عبدالقادر» ( مربی آموزشی و تک خال خلبانان عربستان سعودی ) در حالي كه با جنگندۀ پیشرفته فرانسوی ميراژ F1EQ خود ، 6 فروند جنگنده بمب افکن سوخوی Su-22 را در بمباران سكوهاي نفتي ایران در خليج فارس اسكورت مي‌كرد به همراه شماره 2 خودش براي رهگيري یک فروند جنگندۀ F-4 فانتوم II ایرانی ( که در هر صورت توان مبارزه با 1 فروند میراژ رو هم نداشت ) گردش كرد و جدا شد ! 

• در حالي كه ميراژها به تعقيب و گريز تک فانتوم حاضر، در آسمان مي‌پرداختند رهبر دسته سوخوی ها در آسمان ايران نظاره‌گر حركات آنها بود که يك تيرموشك فينيكس از فاصله بسيار دور به رهبر دسته ميراژها برخورد و جان اجلان عبدالقلدر ! را اسير چنگال خود کرد !! 

• پس از اصابت موشك فينيكس به ميراژ : در راديو شنيدند كه رهبر دسته سوخوها با آخرين قدرت فرياد مي‌كشيد: 

• « اف ـ اربع‌عشر ، اف ـ اربع‌عشر، ياالله، ياالله ». 

• هر 6 فروند سوخو و تنها ميراژ باقيمانده ( مثل اسکادران مگسی که با مگس کش به اونها هحوم ببرند ! ) بلافاصله پخش شده و از نظر ناپديد شدند گویی اصلاً وجود نداشتند !!! 

• اون روز که خلبانان فانتوم و اف 14 و اپرواتور رادار زمینی از خنده روده بر شد !! و صدای ضبط شده رو در اختیار دارند ..... 

• هنوز هم که با در اختیار داشتن پیشرفته ترین جنگنده ها ، وقتی خلبانان ایرانی با خلبان عرب کل کل کنند کافیه بگن : 

• « اف ـ اربع‌عشر ، اف ـ اربع‌عشر، ياالله، ياالله ». 

ویدئوی مربوط به این ماجرا را می توانید از آدرس زیر مشاهده کنید

http://goo.gl/u0aqnv

سایر اخبار


سایت آلمانی دویچه وله با تهیه گزارشی مبسوط به استقبال ۴۰ سالگی آنجلینا جولی رفت.
در گوشه کنار دنیا زنان کارهای عجیب و غربی برای جوان ماندن انجام می دهند اما برخی از انها تاثیرات فوق العاده ای دارد و از سالهای دور مورد استفاده قرار می گرفته است. در این میان زنان شرقی به خصوص زنان ژاپنی صاحب عجیب ترین ودر عین حال بهترین روش های جوانی هستند که یکی از انها حمام خاک اره برای زیبایی و جوانی پوست و اندام های بدن است.
oss، برای این امر، تصمیم گرفت که اشکال تغییر قیافه آدولف هیتلر را پیش بینی کند. به همین منظور از "ادی سانز"، هنرمند و طراح آرایش آمریکایی دعوت کرد که نمونه‌های احتمالی تغییر قیافه هیتلر را طراحی کند.
اواخر دهه 1340 تاثیر و نفوذ آمریکا در ایران به قلمرو غذا هم رسید و توانست در کنار اغذیه فروشی های ارمنی جایی برای خود باز کند.
فساد در سطح بالای مملکت به قدری شیوع دارد که حتی از حریم شرم و حیا هم فرا‌تر رفته است و در این مورد مثال می‌آورد که هم اکنون در کنار دریای خزر سه کازینو به مقیاس وسیعی مشغول به کار است که یکی به خواهر شاه و دیگری به برادرش و سومی به بنیاد پهلوی تعلق دارد.
در بخشی از خاطرات خواهرزاده امام موسی صدر آمده است: «یادم هست که یک بار درباره یک نفری گفتیم که او روسری سر نمی‌کند و حجاب ندارد، پس اجازه ندهیم که در انجمن اسلامی باشد. اما امام صدر گفتند که افراد را به هر علتی طرد نکنیم و همه با هم همکاری کنیم.»
روز های قبل و بعد از قیام 15 خرداد نقاط عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است از ماجرای دفن پیکرهای نیمه جان تا اعدام طیب حاج رضایی.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر