قرآن جیبی بدون ترجمه 1398/08/14
* قلم قرآنی * قرآن حکیم* قران نفیس* قران عطری* قرآن عروس با 50 درصد تخفیف* قرآن عروس، قرآن کیفی،انواع قرآن، مفاتیح و ادعیه با تخفیف ویژه* رحل قرآن با 50 درصد تخفیف* حافظ نفیس با تخفیف ویژه* بوستان و گلستان نفیس با تخفیف ویژه تلفن مرکز پخش:36831525 -021​ ، 09121383718

سایر اخبار


شعبان ماه بسیار شریفى است و به حضرت سید انبیاء صَلَّى اللهِ عَلِیهِ وَ آله منسوب است و آن حضرت این ماه را روزه مى‌گرفت و به ماه رمضان وصل مى‌کرد و مى‌فرمود شعبان، ماه من است هر که یک روز از ماه مرا روزه بگیرد بهشت برای او واجب می‌شود و از حضرت صادق علیه السلام روایت شده است که چون ماه شعبان فرا می‌رسید امام زین العابدین علیه السلام اصحاب خود را جمع مى‌نمود و مى‌فرمود اى اصحاب من مى‌دانید این چه ماهى است؟
فاطمه طباطبایی در خاطره ای از امام می گوید: یک روز آقای معلم که ظاهراً با امام همدوره بوده‏ اند در بیمارستان به ملاقات امام آمدند. من آقای معلم را ندیده بودم؛ ولی می‏دانستم ایشان انگشتری به امام هدیه کرده بودند که ایشان همیشه آن را به دست داشتند.
رهبر انقلاب در دیدار با اساتید، فضلا و طلاب نخبه‌ی حوزه علمیه قم در تاریخ ۱۳۸۹/۸/۲ در ذیل شرح حدیثی، توصیه‌ی مرحوم آیت‌الله بهجت را برای خواندن دعای «یا الله یا رحمان یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک» بیان کردند و فرمودند:
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر