قرآن با ترجمه مهدی الهی قمشه ای 1398/08/18
* قلم قرآنی * قرآن حکیم* قران نفیس* قران عطری* قرآن عروس با 50 درصد تخفیف* قرآن عروس، قرآن کیفی،انواع قرآن، مفاتیح و ادعیه با تخفیف ویژه* رحل قرآن با 50 درصد تخفیف* حافظ نفیس با تخفیف ویژه* بوستان و گلستان نفیس با تخفیف ویژه تلفن مرکز پخش:36831525 -021​ ، 09121383718

سایر اخبار


تلاوت قرآن از هر کس و در هر زمان و مکان باشد خوب و با ارزش است اما از بعضى افراد با ارزش تر است. در این باره به حدیثى که از امام صادق علیه السلام وارد شده ، توجه فرمایید.
با وجود این همه دام های گسترده و رنگ رنگ شیطان، چگونه می توان در مصاف با او که تجربه چندین هزارساله در گمراهی آدمیان دارد، پیروز شد؟
شوخی و تفریحات سالم و بدون آزار و دور از تحقیر دیگران و پرهیز از استهزاء مردم، به زندگی فردی و اجتماعی نشاط می بخشد و موضوع مهم «طنز» نیز به نحوی در قلمرو شوخی و مزاح قرار می گیرد، به شرط آنكه نگاه جدی به زندگی، آسیب نبیند و حیات بشری به بازیچه و لودگی و هرزگی كشیده نشود.
محمود یکی از انسانهایی است که 7 ساعت مرگ را تجربه کرده است و در حالی که در سردخانه به سر می برد و اطرافیان برای مراسم تدفین او حاضر می شدند دوباره به زندگی بازگشت.
برخی گفته اند: حضرت ابراهیم(ع) امام انبیاست نه فقط پیامبر خاتم(ص) که ائمه هدی(ع) نیز مامور به پیروی از اویند! این در حالی است که قرآن، وی را شیعه نوحی شیخ الانبیا توصیف کرده است.
زیارت عاشورا به عنوان تنها زیارتی است که دارای بیشترین فرازهای تبرّی (برائت جستن) است، و می تواند آغازی برای عارفان سالک یا رهروان مبتدیِ این راه باشد.
ما برای اثبات غیرتمان چه خواهیم کرد؟ آیا چشم مان را در برابر تیر دشمن قرار می دهیم یا اینکه ناموس جامعه را در تیررس چشم و نگاه زهرآلود دشمن می گذاریم؟!
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر