تصاویر قدیمی از مقام معظم رهبری در نمایشگاه کتاب تهران 1394/02/22
به مناسبت برپایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، تصاویری قدیمی از دیدار رهبر معظم انقلاب با فرزندان شهدا در قالب پوستر برای اولین بار در فضای نمایشگاه کتاب نصب و در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت. این پوسترها شامل تصاویری از حضور فرزندان شهدا در کنار رهبر انقلاب به همراه دستخط‌هایی از معظم له خطاب به این فرزندان شهدا و دانش‌آموزان است که مصلای تهران آنها را آماده و منتشر کرده است.

 متن دستخط‌ های معظم‌له به شرح زیر است:


 

خانواده‌ی مکّرم شهدای عزیزمان، مایه‌ی افتخار ما هستند. خداوند به شما و پدر و مادرتان و همه‌ی خانواده‌تان و همه‌ی خانواده‌ی شهدا، خیر و برکت و فضل خود را مبذول فرماید. به درس خواندن ادامه بدهید و کتاب‌های خوب و اسلامی بخوانید.


انس با قرآن را نعمتی بزرگ بشمارید. بهترین وسیله‌ی تعالی معنوی آنست که از گناه، پرهیز کنید و نمازتان را با توجّه بخوانید.

 

آرزو می‌کنم که کودکان عزیز ایرانی در فضایی انباشته از مِهر و شادی به درس و آموزش بپردازند و برای آینده‌ی ایران خود را مجهز کنند.

 

هر دختری باید هم درس بخواند و کتاب خوب مطالعه کند و هم با قرآن و احکام دینی آشنا شود. بعلاوه در محیط خانه و مدرسه با رفتار شایسته‌ی خود دیگران را هم به کارهای خوب دعوت نماید.

سایر اخبار


ساخت این نقاب زیبای چرمی بسیار ساده و راحت است و محافظ خوبی است برای حفاظت پوستتان از آفتاب داغ تابستان. این نقاب را با فوتر(نمد) ، فوم و حتی مقوا می شود ساخت.
«پری بلنده» از خانم رییس‌های بسیار ثروتمند قلعه شهرنو بود. او زن لاغر و سبزه‌رویی بود که در خیابان اول قلعه شهرنو دو خانه بسیار بزرگ داشت و با مقامات بالای کشور صمیمیتی به هم رسانده و حتی با آن‌ها رفت و آمد می‌کرد. یک اتومبیل شورولت (مدل ایمپالا) سفید رنگ داشت که هر روز صبح راننده‌اش او را به شهرنو می‌آورد و شب‌ها هم پس از کار روزانه با همین اتومبیل به خانه‌اش می‌رفت.
فائقه آتشین با نام پوششی گوگوش از سنین جوانی علاوه ارتباط با سرویس‌های جاسوسی ارتباط نزدیکی را نیز با دربار شاه پهلوی داشت. گوگوش نامی‌ارمنی برای پسران است، که ادعاهای مختلفی در رابطه با دلیل انتخاب این نام از سوی فائقه آتشین به عنوان نام هنری اش مطرح می‌شود از جمله اینکه در کودکی همبازی و همسایه فائقه پسرکی ارمنی به نام گوگوش بوده.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر