درباره گلستان سعدی 1398/09/04
* قلم قرآنی * قرآن حکیم* قران نفیس* قران عطری* قرآن عروس با 50 درصد تخفیف* قرآن عروس، قرآن کیفی،انواع قرآن، مفاتیح و ادعیه با تخفیف ویژه* رحل قرآن با 50 درصد تخفیف* حافظ نفیس با تخفیف ویژه* بوستان و گلستان نفیس با تخفیف ویژه تلفن مرکز پخش:36831525 -021​ ، 09121383718

سایر اخبار


نواع دیوان حافظ و بوستان و گلستان سعدی نفیس چرمی و غیر چرمی با طرح جلد زیبا و مقاوم با تخفیف 50 درصد با فروش ویژه تخفیف ویژه
سیدمحمد حسینی از کشف بقایای مسجدی متعلق به قرن دوم هجری و شهر باستانی کرج ابودلف در حین اجرای عملیات عمرانی آب و فاضلاب در شهر آستانه خبر داد و اظهار داشت: «در حین عملیات عمرانی شهر آستانه که با هماهنگی این اداره‌کل و حضور ناظر مقیم ویژه در حال اجراست مسجدی متعلق به دوران سلجوقی کشف شد».
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان با بیان اینکه هر محصول رایانه‌ای حامل یک سری الگوهای فرهنگی و اعتقادی است، گفت: باید بر استفاده از محصولات رایانه‌ای داخلی برای حفظ فرهنگ و جلوگیری از تهاجم فرهنگی کار کنیم و تولیدات داخلی را به عنوان یک برند حمایت کنیم.
اینترنت و شبکه های اجتماعی مانند بسیاری از پدیده های دیگر دارای پیامدهای مثبت و منفی می باشد که با برنامه ریزی و بالا بردن سطح آگاهی عمومی می توان از آثار و دستاوردهای مثبت آن بهره گرفت و پیامدهای منفی را به حداقل رساند.
Police in Turkey have confronted a group of supporters of the Peoples' Democratic Party's (HDP) in Istanbul, preventing them from joining a march by the country’s biggest pro-Kurdish party.
باستان‌شناسان در پی حفاری‌ معابد کامبوج موفق به کشف مجسمه‌ای 900 ساله در عمق 40 متری زمین شدند که یک متر و 60 سانتی‌متر طول دارد.
آزمون «تیمز» روند آموزش ریاضی و علوم در پایه‌های چهارم و هشتم را می‌سنجد و آزمون «پرلز»، پیشرفت سواد خواندن ادبی و معلوماتی دانش‌آموزان را در پایه چهارم ارزیابی می‌کند اما دانش‌آموزان ایرانی در این آزمون‌ها چه جایگاهی دارند؟
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر