معنی شعر ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارند 1398/09/04
* قلم قرآنی * قرآن حکیم* قران نفیس* قران عطری* قرآن عروس با 50 درصد تخفیف* قرآن عروس، قرآن کیفی،انواع قرآن، مفاتیح و ادعیه با تخفیف ویژه* رحل قرآن با 50 درصد تخفیف* حافظ نفیس با تخفیف ویژه* بوستان و گلستان نفیس با تخفیف ویژه تلفن مرکز پخش:36831525 -021​ ، 09121383718

سایر اخبار


شهرام ناظری خواننده موسیقی ایرانی پس از لغو کنسرتش که قرار بود امشب در قوچان برگزار شود، به دلیل خستگی و فشار به بیمارستان منتقل شد و تحت مراقبت‌های تیم پزشکی قرار گرفت.
یک کتابفروشی در استان آن‌هویی در شرق چین تصمیم گرفته است، کتاب‌های فروشگاه خود را برای علاقه‌مندان به کتاب به اشتراک بگذارد تا از این طریق سرانه مطالعه شهروندان چینی را افزایش دهد.
مسئول فروشگاه محصولات فرهنگی مشعر از عرضه حدود 700 عنوان کتاب و 50 عنوان محتوای آموزشی و نرم افزارهای مربوط به حج و زیارت در قالب لوح فشرده در این فروشگاه خبر داد.
امام صادق(ع) برخی حکمت‌های شکل‌ «صورت» و «دُم» حیوانات را تشریح کرد
دبیرکل نهاد کتابخانه‌ها گفت:برخی تصورشان این است فضای مجازی تهدیدی برای مطالعه است اما اینگونه نیست.فضای مجازی به دلیل تاکید بر سرعت انتقال پیام گرفتار نوعی تقلیل‌گرایی است. این در حالی است که مبنای کتاب اصلا اینگونه نیست که بتوان در فضایی محدود پیام آن را منتقل کرد.
کتاب «لبنان قبل و بعد از 33 روز» تازه‌ترین اثر سعید ابوطالب روانه بازار کتاب شد.
کتاب‌ «گلستان یازدهم»، «وقتی مهتاب گم شد»، «دختر شینا» و «آن بیست و سه نفر» از جمله آثاری هستند که همچنان استقبال از آنها موجب شده که چاپ‌های متعدد داشته باشند.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر