معنی حکایت گلستان سعدی باب اول در سیرت پادشاهان 1398/09/04
* قلم قرآنی * قرآن حکیم* قران نفیس* قران عطری* قرآن عروس با 50 درصد تخفیف* قرآن عروس، قرآن کیفی،انواع قرآن، مفاتیح و ادعیه با تخفیف ویژه* رحل قرآن با 50 درصد تخفیف* حافظ نفیس با تخفیف ویژه* بوستان و گلستان نفیس با تخفیف ویژه تلفن مرکز پخش:36831525 -021​ ، 09121383718

سایر اخبار


ناسا تصویری از یک سیارک بزرگ دریافت کرده است که به کره زمین بسیار نزدیک است
ربات انسان نمای ۵۰ سانتیمتری با عنوان سورنا مینی در نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران رونمایی می شود.
مدیرکل موزه‌های کشور با اشاره به نمایش آثار موزه لوور در تهران گفت: در این نمایشگاه آثاری بسیار با ارزش از موزه لوور مربوط به تمدن‌های مصر، یونان، رم باستان و آثاری از هنر کشور فرانسه در محل موزه ملی ایران به‌مدت ۴ ماه به‌نمایش درمی‌آید.
مراسم رونمایی از دو مجموعه کتاب 6 جلدی «بیشتر بدانیم» و 10 جلدی «شکوفه‌های دانایی» با حضور حجت‌الاسلام «محمدتقی سبحانی‌نیا» معاون فرهنگی هنری مؤسسه دارالحدیث و مدیرعامل انتشارات دارالحدیث و حجت‌الاسلام «مجتبی فرجی» محقق و پژوهشگر پژوهشگاه دارالحدیث در باشگاه خبرنگاران پویا رونمایی شد.
فیلم «فلامینگو شماره 13» که سال 1389 تولید شده اولین تجربه حمید علیقلیان در مقام کارگردانی است و به تازگی پس از گذشت بیش از پنج سال بر پرده سینماها رفته است. در این فیلم شمس لنگرودی و رسول یونان ـ دو شاعر ـ برای اولین‌بار به عنوان بازیگر مقابل دوربین اسماعیل آقاجانی قرار گرفتند.
منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما در این مراسم گفت: این مراسم‌ها از نیازهای سینما است و به حلقه دانایی و توانایی سینمای ایران کمک می‌کند و قدرت می‌بخشد که زنجیره‌ای از دانایی و توانایی به وجود بیاید. توانایی بدون دانایی امکانپذیر نیست. در روزگار فعلی، صاحب نظر دانستن و صاحب نظر شدن کمی دشوار است. برای صاحب‌نظر شدن راهی پر پیچ و خم را باید طی کنیم همچنین برای صاحب نظر شدن باید کمی خون دل خورد.
در سال 2013 شهاب سنگی با روسیه برخورد کرد و حالا دانشمندی که در آن زمان توانست بقایای آن شهاب سنگ را بیابد مجدداً موفقیت دیگری در دستیابی به بقایای یکی از شهاب سنگ هایی که با زمین برخورد کرده کسب کرده است.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر