بهترین تصحیح دیوان حافظ 1398/09/03
* قلم قرآنی * قرآن حکیم* قران نفیس* قران عطری* قرآن عروس با 50 درصد تخفیف* قرآن عروس، قرآن کیفی،انواع قرآن، مفاتیح و ادعیه با تخفیف ویژه* رحل قرآن با 50 درصد تخفیف* حافظ نفیس با تخفیف ویژه* بوستان و گلستان نفیس با تخفیف ویژه تلفن مرکز پخش:36831525 -021​ ، 09121383718

سایر اخبار


مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان با بیان اینکه هر محصول رایانه‌ای حامل یک سری الگوهای فرهنگی و اعتقادی است، گفت: باید بر استفاده از محصولات رایانه‌ای داخلی برای حفظ فرهنگ و جلوگیری از تهاجم فرهنگی کار کنیم و تولیدات داخلی را به عنوان یک برند حمایت کنیم.
اینترنت و شبکه های اجتماعی مانند بسیاری از پدیده های دیگر دارای پیامدهای مثبت و منفی می باشد که با برنامه ریزی و بالا بردن سطح آگاهی عمومی می توان از آثار و دستاوردهای مثبت آن بهره گرفت و پیامدهای منفی را به حداقل رساند.
Police in Turkey have confronted a group of supporters of the Peoples' Democratic Party's (HDP) in Istanbul, preventing them from joining a march by the country’s biggest pro-Kurdish party.
باستان‌شناسان در پی حفاری‌ معابد کامبوج موفق به کشف مجسمه‌ای 900 ساله در عمق 40 متری زمین شدند که یک متر و 60 سانتی‌متر طول دارد.
آزمون «تیمز» روند آموزش ریاضی و علوم در پایه‌های چهارم و هشتم را می‌سنجد و آزمون «پرلز»، پیشرفت سواد خواندن ادبی و معلوماتی دانش‌آموزان را در پایه چهارم ارزیابی می‌کند اما دانش‌آموزان ایرانی در این آزمون‌ها چه جایگاهی دارند؟
به علت درگذشت محمود جهان؛ کنسرت امید جهان در تهران لغو شد
فیلم نهنگ عنبر 2 با فروش این هفته در یک قدمی گشت 2 قرار داشته به احتمال فراوان تا پایان هفته عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما را از آن خود خواهد کرد.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر