از کجا قرآن بخریم 1398/0917
* قلم قرآنی * قرآن حکیم * قران نفیس* قران عطری* قرآن عروس با 50 درصد تخفیف* قرآن عروس، قرآن کیفی،انواع قرآن، مفاتیح و ادعیه با تخفیف ویژه* رحل قرآن با 50 درصد تخفیف* حافظ نفیس با تخفیف ویژه* بوستان و گلستان نفیس با تخفیف ویژه تلفن مرکز پخش:021-36831525- 09121383718

سایر اخبار


دشمنان اسلام و حاميان تفرقه همانطوري که هميشه نيت شان به هم زدن وحدت مسلمين و در نتيجه از بين بردن اسلام بوده است، در اين داستان نيز سعي نموده‫اند که با ساخته و پرداخته نمودن تهمتي اجتماع مسلمين را بر هم زنند و شيعيان را متهم کنند به اينکه به عايشه نسبت زنا ميدهند.
روزه برای این است که ثروتمند و نیازمند با هم مساوی شوند ، بدین معنا که ثروتمند (در حالت طبیعی) طعم گرسنگی را نمی‌چشد تا بر فقیر رحم نماید، زیرا بر بهره‌مندی از هر چه اراده می‌کند قادر است به همین دلیل، خداوند عزوجل اراده فرمود بین مخلوقاتش تساوی ایجاد نمایند بدین صورت که به ثروتمند حس گرسنگی و درد را بچشاند تا (این شخص ثروتمند) ناتوان را احسان، و گرسنه را، اطعام نماید».
مزرعه وقتی آفت می‌زند، کشاورز کهنه‌کار سم‌پاشی می‌کند روی محصول و گرنه کرم ساقه‌خوار برنج را از پا درمی‌آورد و سوسک خرطوم‌دار، درخت بلوط را. کشت‌زار جان آدمی نیز آفتی دارد به نام گناه. فرقش این است که آفت، بی‌سر و صدا، ریشه محصول را می‌خشکاند اما گناه، وقتی بلای جان آدم ‌شد عفونتی دارد که گندش شامّه اهل شهود را می‌آزارد.
یکی از سختترین کارها، برای بسیاری از ما، درخواست چیزی از دیگران است، آنقدر گاهی این درخواست ها سخت می شوند که حتی حاضر نیستیم از پدر و مادرمان هم، ‌چیزی طلب کنیم، چرا که یک حس منفی ناتوانی به ما دست می دهد، که از برآوردن نیاز خود عاجزیم.
همه زیبایی را دوست دارند و دلشان می خواهد که همواره زیبا باشند، اما شاید این موضوع همیشه امکان پذیر نباشد، چرا که برخی زیبایی ها خاص هستند و متعلق به یک زمان و مکان خاص، مثلا شادابی و طراوتی که یک بانو در جوانی دارد،
خانم «راتانا مکرینگکرای» بانوی تایلندی غیر مسلمان، پس از تحقیق درباره دین مبین اسلام و مکتب حقه و نورانی اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، عصر روز گذشته در مسجد اخوان اسلامی در نزدیک بازار بزرگ تهران، به دین مبین اسلام گروید و مذهب شیعه را برگزید.
ما آدم ها در زندگی فراز و نشیب معنوی هم داریم. گاهی پیش می آید که ما نسبت به امور معنوی رغبت کمتری پیدا می کنیم و گاهی هم برعکس بیش از سایر اوقات به امور معنوی تمایل پیدا داریم. چطور می توانیم از رخوت ها کم کنیم و بر اشتیاقمان بیفزاییم؟
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر