نظرسنجی خائن ترین ضد انقلاب کیست؟ 1394/02/30

به نظر شما خائن‌ترین فرد به ملت ایران در بین عوامل رسانه‌های فارسی‌زبان بیگانه و عناصر ضدانقلاب و اپوزسیون در سال ۱۳۹۳ چه‌کسی است؟! سایت «پایابوک» برای سهولت در انتخاب، برخی از اقدامات شاخص این افراد در ضدیت با ایران اسلامی‌را در ذیل اسم هر فرد درج نموده است. لطفاً برای شرکت در این نظرسنجی، انتخاب خود را از طریق نظرات همین صفحه ارسال کنید تا در ذیل همین نوشته منتشر شود.

۱- آرش سیگارچی – خبرنگار و مجری شبکه صدای آمریکا (VOA)

آرش-سیگارچی

«آرش سیگارچی» مجری و خبرنگار شبکه «صدای آمریکا» است. تنها در یک مورد با بی‌شرمی‌و گستاخی تمام که در میان ضدانقلاب خارج‌نشین کم سابقه بوده است، با انتشار کاریکاتور مجله فرانسوی «شارلی ابدو» در صفحه فیسبوک خود، به ساحت مقدس حضرت محمد (ص) توهین کرد و مقدسات اسلامی‌ را مورد تمسخر قرار داد.

«آرش سیگارچی» با دستگاه‌های امنیتی آمریکا ارتباط نزدیکی دارد و یکی از عناصر جذب عامل اطلاعاتی برای سازمان جاسوسی آمریکا CIA است.

۲- معصومه علی‌نژاد – مدیر کمپین ضدفرهنگی «آزادی‌های یواشکی» و خبرنگار رسانه‌های بیگانه

مسیح-علی‌نژاد

مسیح علی‌نژاد خبرنگار ضدانقلاب و مدیر صفحه «آزادی‌های یواشکی» که در اردیبهشت ماه سال ۹۳ اقدام به تاسیس این صفحه نمود. وی چندی پیش به دلیل خوش خدمتی‌های خود به اربابان آمریکایی – اسرائیلی در راستای حیازدایی از زنان ایرانی موفق به دریافت جایزه «تشکل ژنو» شد.

«معصومه علی‌نژاد قمی» که از حامیات فتنه ۸۸ بود، اکنون در آن سوی آب‌ها با ترفند مصاحبه تلفنی از مقامات کشوری، سانسور آن و سپس پخش در شبکه «من و تو» روزگار می‌گذراند. البته ناگفته نماند با وجود اینکه او در خانواده‌ای مذهبی رشد یافته اکنون پس از مهاجرت به خارج ایران به داشتن ارتباط نامشروع افتخار می‌کند.

۳- کامبیز حسینی – مجری ضدانقلاب برنامه‌های «پولتیک» و «ساعت پنج عصر»

کامبیز-حسینی

کامبیز حسینی مجری ضدانقلاب برنامه پولتیک که از ماهواره رادیو فردا پخش می‌شود، در خطی مشترک با رسانه‌های ضدانقلاب و در قالب یک برنامه طنز به فحاشی علیه مقامات جمهوری اسلامی‌ایران می‌پردازد. وی در این برنامه از میهمانان خاصی نیز دعوت به عمل می‌آورد تا توسط آنان حرف‌های ناگفته خود را به زبان آورد.

«رضا فراهان» هم‌جنس باز ساکن آمریکا، «شهرام شب‌پره» خواننده مبتذل‌خوان، «شاهین نجفی» خواننده مرتد و «شیرین عبادی» فمینیست ایرانی برخی از میهمانانی هستند که توسط کامبیز حسینی به این برنامه دعوت شدند.

۴- امید دانا – لیدر جریان سلطنت‌طلب خارج‌نشین

امید دانا 2

امید شریفی دانا ضدانقلاب سلطنت‌طلب مقیم سوئد که به گفته خود در یکی از مشروب‌فروشی‌های این شهر کار می‌کرد. چند سال پیش، پس از اقدامات ضد امنیتی در جریان فتنه ۸۸ و فرار از ایران، اکنون در استکهلم سوئد با ساخت برنامه‌های ویدیویی با کیفیت بسیار نازل به زعم خود بخشی از فعالیت تبلیغی علیه نظام اسلامی‌را مدیریت می‌کند.

فعالیت‌های او آن‌قدر مضحک است که بسیاری از مخالفین نظام او را به نوعی خیانت به اپوزسیون خارج‌نشین و همکاری با عوامل جمهوری اسلامی‌متهم می‌کند، از سوی دیگر بسیاری از عناصر ضدانقلاب و سلطنت‌طلب وی را از رهبران اصلی سلطنت‌طلب‌ها می‌دانند.

۵- ربع (رضا) پهلوی – بازمانده خاندان پهلوی

ربع-پهلوی

رضا پهلوی (معروف به ربع پهلوی و پسر شاه مخلوع) که در سال ۲۰۱۳ توانست با لابی گسترده عنوان سخنگوی شورای ملی ایرانیان را برای خود برگزیند، در پی رسوایی مالی شورای ملی ایرانیان، در مرکز این انتقادات قرار گرفته است.

ماجرای رسوایی مالی اخیر شورای ملی ایرانیان از این قرار است که این تشکیلات به بهانه مبارزه با نظام جمهوری اسلامی‌و همگرایی تمام نیروهای مخالف زیر یک پرچم از طریق تبلیغات و … توانست پانصد هزار دلار از طریق کمک‌های مردمی‌جمع آوری نماید! حال پس از گذشت دو سال از تاسیس شورا و عدم موفقیت در برنامه‌ها و اهداف از پیش تعیین شده بسیاری از آن‌هایی که به شورای ملی ایرانیان به طرق مختلف کمک مالی نموده‌اند اکنون از نوع فعالیت شورا ناراضی هستند.

۶- محمد نوری‌زاد – انقلابی‌نمای سابق و اپوزسیون امروز

محمد-نوری‌زاد-۲

محمد نوری‌زاد انقلابی‌نمای سابق و اپوزسیون امروز، فردی است که با وجود سوابق به ظاهر انقلابی در دهه ۶۰ و ۷۰، توهین‌ها و سخنان شاذ و عجیبی مانند «ادای احترام به شیطان‌پرستان»، «همدردی با هفته‌نامه موهن «شارلی ابدو»،«تبرئه جنایات منافقین»، «حمایت از فرقه ضاله بهائیت»، «قدردانی از خاندان منحوس پهلوی»، «نفی شهادت حضرت زهرا (س)» و … را در کارنامه سیاه خود دارد.

اقدامات این فرد نیز آن‌قدر عجیب و رادیکال به نظر می‌رسد که بسیاری از هم طیفان او و اپوزسیون خارج‌نشین در حمایت از او دچار شک و تردید هستند و تاکنون هیچ‌گاه از او حمایت ننموده‌اند.

۷- امیرعباس فخرآور – ضدانقلاب فراری و معروف به «پسر متوهم سیا»

امیرعباس-فخرآور-اسرائیل

«امیر عباس فخر آور» ضدانقلاب فراری، از بدو خروج از کشور در سال ۲۰۰۶ کوشش فراوانی به خرج داد تا نظر گروه‌های اپوزیسیون را به خود جلب کند.

فخرآور پس از مدتی حاشیه‌نشینی، به واسطه خوش خدمتی به دار و دسته رجوی توانست به تعدادی از سناتورهای تندروی امریکایی و سیاستمداران اسرائیلی وصل شود و در خدمت آنان فعالیت‌های ضدانقلابی خویش را پی بگیرد. وی ارتباط نزدیکی با محافل صهیونیستی آمریکا دارد و از حامیان تحریم‌های ایران است.

۸- نسرین ستوده – وکیل عناصر ضدانقلاب، تروریست و تجزیه‌طلب

نسرین ستوده

نسرین ستوده در سال ۱۳۸۲ پس از دریافت پروانه وکالت بلافاصله به گروهک شیرین عبادی موسوم به کانون مدافعان حقوق بشر (کانونی که برای دفاع از جاسوسان و تروریست‌ها تشکیل شد) پیوست و به فعالیت‌های رایگان حقوق بشری و پذیرفتن وکالت محکومان امنیتی پرداخت. وی در سال ۱۳۸۵ به بهانه دفاع حقوقی به کمپین یک میلیون امضاء – بخوانید کمپین گسترش فحشا – می‌پیوندد.

ستوده پس از دستگیری طبق شگرد پیش و پا افتاده‌ منافقین دست به یک انتحار اخلاقی می‌زند و طی یک سناریو از یکی از ماموران زندان درخواست عمل منافی عفت می‌نماید و در همانجا وی را تهدید می‌نماید که در صورت عدم اجابت خواسته‌اش، ادعا خواهد کرد که کارمند زندان قصد تجاوز به وی را داشته‌است که این توطئه شوم و منافقانه ستوده به دلیل وجود دوربین‌های مدار بسته در محل، خنثی شده و وی به خواهش و التماس می‌افتد تا مسئولان قضایی این موضوع را به فراموشی بسپرند.

۹- رها اعتمادی – مدیر شبکه ضدفرهنگی «من و تو»

رها اعتمادی-من و تو

رها اعتمادی یکی از عناصر اصلی و از تهیه‌کنندگان شبکه ضدفرهنگی و ضدانقلاب «من و تو» است که در تهیه بسیاری از برنامه‌ها علیه اسلام و انقلاب اسلامی‌حضور داشته است.

به گفته نزدیکانش، وی بارها به اعتقادات و ارزش‌های ملت ایران توهین کرده و یکی از آرزوهای زندگی‌اش را مبارزه با جمهوری اسلامی‌دانسته است.

وی چندی پیش به همجنس‌باز بودن خود در برنامه زنده شبکه «من و تو» اعتراف کرد.

۱۰- کلاغ کوفی (شاهین نجفی) – خواننده ضددین.

شاهین نجفی

کلاغ کوفی (شاهین نجفی) خواننده ضددین و پوچ‌گرا (Nihilism) است که در سالهای اخیر به‌طور گسترده‌ای به ارزش‌های اسلامی‌و انقلابی و ائمه‌اطهار (س) توهین کرده است. وی چندی پیش خود را فردی همجنس‌باز و ضد جمهوری اسلامی‌معرفی کرد.

شاهین نجفی امسال در یکی از کنسرت‌هایش در تورنتو کانادا، به صورت عریان در برابر تماشاچیان حضور پیدا کرد و پس از آن حتی مورد انتقاد بسیاری از هوادران خود قرار گرفت.

بااستفاده از نظرسنجی امپراطوری دروغ

سایر اخبار


ممکن است دیده باشید که برنامه‌ی را باز کنید و بعد از آن ابزارهای تبلیغاتی ظاهر گردد. این‌ها ممکن است به عنوان یک عامل خطرناک ویروسی یا عاملی برای نفوذ بدافزارها به گوشی موبایل باشند. در ادامه لیستی از مخرب‌ترین ویروس‌های اندرویدی را معرفی کرده و روش‌های حذف و پاکسازی این ویروس‌ها را نیز شرح می‌دهیم.
اگر نمی دانید قابلیت سکرت چت تلگرام چیست و چه کاربردی دارد، این مطلب را مطالعه کنید.
شهاب سنگي درقطب جنوب كشف شد
در تابستان پیش رو محفظه‌ای به ایستگاه فضایی بین‌المللی ارسال خواهد شد که پس از آغاز به کار به سردترین نقطه‌ی عالم تبدیل خواهد شد.
جلوه تکه‌ای یخ الماس‌شکل در میان رنگ آبی بی‌نظیر دریای خزر
اگر مایلید چند اکانت کاربری تلگرام را به صورت جداگانه بر روی گوشی اندرویدی خود داشته باشید کافیست یک اپلیکیشن App Cloner نصب کنید و سپس مراحل نصب زیر را انجام دهید.
پس از هفته‌ها شایعه درباره گلکسی C5 Pro، سامسونگ بالاخره این گوشی میان‌رده را روانه چین کرد. گلکسی C5 Pro از جنس فلز ساخته شده و شبیه بسیاری از دستگاه‌های قبلی این غول کره‌ای است
علی
1394/02/30 پاسخ به این نظر 20 0
شاهین نجفی کلاغ کوفه. مرگ بر شاهین نجفی
گلستانی
1394/02/30 2 0

حرام لقمه است

حسینی
1394/02/30 پاسخ به این نظر 10 0
شاهین نجفی. ننگ بر او. امیدوارم به جهنم واصل بشه و البته قبلش رسوا بشه.

مرصاد
1394/02/30 پاسخ به این نظر 6 0
شاهین نجفی هتاک

سودابه رستمی
1394/02/30 پاسخ به این نظر 3 0
به نظر من شاهین نجفی خودفروخته ترین انسان روی زمین هستش. کسی که به خاطر به به و چه چه یک عده حیوان، خودش و کشورم و ملتش و دینش رو فروخت.

امیر حسین پدیدار
1394/02/30 پاسخ به این نظر 2 0
سلام رسول الله در جنگ بدر بعضی از اسرا را با دادن فدیه آزاد کرد وبعضی را مأمور به تعلیم خواندن و نوشتن به مسلمانان کرد وشرط کرد هرکس به ده مسلمان خواندن ونوشتن یاد بدهد آزاد میشود وبعضی هم مسلمان شدند وآزاد شدند اما دونفر به نامهای نضربن حارث و عقبة بن ابى معیط را گردن زد این دونفر در کار به قول امروزییها ضد فرهنگی ورسانه ای بودند ونسبتهای شاعر وجادوگر ومجنون را به ساحت مقدس رسول الله دادند ومدام بر ضد حضرت شعر میگفتند وتبلیغ میکردند مصداق این دونفر شاهین یهودی است که ان شاءالله بزودی سرش از بدنش جدا خواهد شد

امیر حسین پدیدار
1394/02/30 پاسخ به این نظر 1 0
سلام رسول الله در جنگ بدر بعضی از اسرا را با دادن فدیه آزاد کرد وبعضی را مأمور به تعلیم خواندن و نوشتن به مسلمانان کرد وشرط کرد هرکس به ده مسلمان خواندن ونوشتن یاد بدهد آزاد میشود وبعضی هم مسلمان شدند وآزاد شدند اما دونفر به نامهای نضربن حارث و عقبة بن ابى معیط را گردن زد این دونفر در کار به قول امروزییها ضد فرهنگی ورسانه ای بودند ونسبتهای شاعر وجادوگر ومجنون را به ساحت مقدس رسول الله دادند ومدام بر ضد حضرت شعر میگفتند وتبلیغ میکردند مصداق این دونفر شاهین یهودی است که ان شاءالله بزودی سرش از بدنش جدا خواهد شد

محبوبه شایان
1394/02/31 پاسخ به این نظر 1 0
شاهین عوضی... این حیوان از همه کثیف تره.

ارسال نظر