عکس پروفایل من و غیرت همسرم 1394/03/12

عکس پروفایل من و غیرت همسرم!

 


او عکس های مرا در شبکه های اجتماعی چک می کند و من از اینکه همیشه چشم به موبایل دوخته ناراحتم...

 


 

دختر چادری

 

 

دوست تان را بعد از مدت ها می بینید و در مورد زندگی اش این حرف ها را می زند، چه جوابی به او می دهید؟ چه راهنمایی خواهید کرد؟ در قسمت نظرات این دوست مجازی خود را کمک کنید.

من و همسرم نزدیک پنج سال است که باهم زندگی می کنیم ، مشکل خاصی نداریم اما از وقتی که هر دو تلفن هوشمند خریدیم و در چند شبکه اجتماعی  موبایل عضو شدیم ، اختلافات جدیدی وارد زندگی ما شده است. همسرم لایک ها و کامنت های مرا در همه جا چک می کند و من هم به اینکه ساعت های زیادی در این شبکه هاست و در حال خواندن  پیام ها و حرف زدن با آدم های مختلف است ، شکایت دارم. البته هر دوی ما به اصولی پایبند هستیم و همدیگر را دوست داریم اما اینکه وقتی به خانه می آید مدام در حال چک کردن وایبر و تلگرام و غیره هست ، ناراحتم .

 

او هم به من می گوید حق ندارم عکس بگذارم حتی با حجاب کامل! من این حرفش را قبول ندارم. از طرفی چون مدام صفحات مرا چک می کند ، نمی توانم کاری که خودم دوست دارم را انجام دهم. حس می کنم این تلفن همراه و این صفحات زندگی ما را خراب خواهد کرد. چگونه این موضوع را حل کنم. لطفا کمکم کنید.

سایر اخبار


یکی از پدیده هایی که در جامعه امروز می‌بینیم این است که فرزندان خانواده ها از لحاظ فکری و فرهنگی با پدران و مادران خود اختلافات فاحشی دارند.
هر زنی دوست دارد که مورد توجه باشد، محبوب دوستان، خانواده و به خصوص همسرش ، اما چه کنیم که زیباترین و جذاب ترین زن در نگاه اطرافیانمان باشیم؟ آیا هر روز به آرایشگاه برویم و رنگ مو و مدل ابرویمان را تغییر دهیم؟ آیا دست به عمل های جراحی زیبایی بزنیم؟
زنان برای رسیدن به ارگاسم، باید رابطه عاطفی خوب با همسرشان داشته باشند
تربیت جنسی ، پروردن و اوج دادن به رفتارهای جنسی نیست بلکه پرورش، تعدیل و جهت دهی است.
نوعروس‌ها و تازه دامادها انتظار دارند که سال اول زندگی‌شان هم درست مانند ایام ماه عسل شیرین و بدون هر گونه مشکل، دعوا و جر و بحثی باشد.
وقتی درباره تلخی‌ها و شیرینی‌های ازدواج با افراد متاهل صحبت می‌کنید، همگی معتقدند اولین سال زندگی مشترک، سخت‌تر از بقیه آن است. حتی تحقیقات نشان می دهد که بیشتر طلاق ها در همین سال پایه ریزی و در سال دوم ازدواج اجرایی می شود.
وقتی ازدواج می کنید قرار است یک عمر با کسی سر کنید و همدم لحظه به لحظه اش باشید. قرار است با او آینده بسازید و به آرزوهایتان برسید. اما هر کسی دارای این ویژگی ها نیست.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر