خرید و فروش کتاب دست دوم دانشگاهی در انقلاب 1398/09/29
نتشارات دانشیاران ایران آماده همکاری با دانشگاهیان ،فرهنگیان ،مولفان و مترجمان عزیز: . ویراستاری، . تبدیل پایان نامه به کتاب، تایپ، صفحه آرایی، تصویر گری، طراحی جلد . مجوز، چاپ، . تبلیغ ، با شما همراهیم.

سایر اخبار


از جنجال بر سر رشته‌های پولی دانشگاهی زمانی نگذشته بود كه موجی برخاست به نام پایان‌نامه‌فروشی و مقاله‌فروشی و تحقیق‌فروشی كه كار به مقامات بالا كشید و حتی رئیس جمهوری چند بار درباره آن سخن گفت و وزیر علوم البته چندین بار و بقیه به هکذا. با این همه ظاهراً از فعالیت پیمانكاران و مقاطعه‌كاران این عرصه چیزی كاسته نشد.
بعد از «نیما»، «جناب خان» دومین کاراکتری است که به واسطه حضورش در «خندوانه» این روزها به یکی از چهره‌های مطرح تلویزیون تبدیل شده؛ کاراکتری عروسکی که از مجموعه «کوچه مروارید» شبکه نمایش خانگی متولد شد اما در آن برنامه نتوانست آن طور که باید دیده شود.
خودش می گوید: وقتی روضه می خواند، همه از خنده روده بر می شدند، برای همین از محل کارش (روستایی در کاشان) بیرونش کردند، فکر می کرد دیگر به درد نمی خورد، خوب آخوندی که نتواند روضه بخواند، چه آخوندی است؟ بعد پای تخته سیاه که آمد، گُل کرد و معروف شد، معلم قرآن به زبانی ساده، محسن قرائتی که همه با برنامه درس هایی از قرآن او را بهتر می شناسند، چند نکته از سخنرانی های او را در مورد زیبایی در اسلام از نظر می گذرانید.
چون شاه انتخاب نوع و میزان مجازات را حق خود می دانست لذا چنانچه توسط قضاوت وی یا داورانش مجازاتی تعیین می شد که محکوم علیه یا بستگان وی از شخص شاه درخواست تغییر یا تبدیل به نوع دیگر را می کرد شاه اگر مصلحت می دانست این اختیار را داشت که به هر نحو بخواهد عمل نماید.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر