کانال فروش کتاب کنکوری 1398/09/29
انتشارات دانشیاران ایران آماده همکاری با دانشگاهیان ،فرهنگیان ،مولفان و مترجمان عزیز: . ویراستاری، . تبدیل پایان نامه به کتاب، تایپ، صفحه آرایی، تصویر گری، طراحی جلد . مجوز، چاپ، . تبلیغ ، با شما همراهیم.جهت پرسش و هماهنگی با ما تماس بگیرید. تلفن: 36831525-021 همراه: 09121383718

سایر اخبار


Police in Turkey have confronted a group of supporters of the Peoples' Democratic Party's (HDP) in Istanbul, preventing them from joining a march by the country’s biggest pro-Kurdish party.
باستان‌شناسان در پی حفاری‌ معابد کامبوج موفق به کشف مجسمه‌ای 900 ساله در عمق 40 متری زمین شدند که یک متر و 60 سانتی‌متر طول دارد.
آزمون «تیمز» روند آموزش ریاضی و علوم در پایه‌های چهارم و هشتم را می‌سنجد و آزمون «پرلز»، پیشرفت سواد خواندن ادبی و معلوماتی دانش‌آموزان را در پایه چهارم ارزیابی می‌کند اما دانش‌آموزان ایرانی در این آزمون‌ها چه جایگاهی دارند؟
به علت درگذشت محمود جهان؛ کنسرت امید جهان در تهران لغو شد
فیلم نهنگ عنبر 2 با فروش این هفته در یک قدمی گشت 2 قرار داشته به احتمال فراوان تا پایان هفته عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما را از آن خود خواهد کرد.
لاله اسکندری در اینستاگرامش نوشت: لاله اسکندری به بهانه هفتادوهفتمین سال تولد محمود دولت آبادی نازنین….به همراه عزیزانم….به امید آنکه سالیان سال پایدار باشند….ممنون از فرهاد عزیز که این شب زیبا را در کافه اش برایمان ساخت
کنسرت های مجوز دار ممنوع نیست
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر