عکس دزدی افغان‌های 18 ساله‌ از پایتخت نشین‌ها 1394/04/08

افغان‌های نوجوانی که دست به سرقت از مردم پایتخت می‌زدند، توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.
سرویس خبری پایابوک به نقل از خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در مورخه 06/01/1394 فردی با مراجعه به کلانتری 167 دولت آباد به مأمورین اعلام کرد که در زمان خروج از بانک ، کیف دستی اش حاوی 16 میلیون و 500 هزار تومان به شیوه کیف قاپی سرقت شده است . 
 
پرونده در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ : 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "کیف قاپی" و به دستور شعبه هشتم بازپرسی دادسرای شهرری ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 
 
دزدی افغان‌های 18 ساله‌ از پایتخت نشین‌ها / مالباختگان به پلیس آگاهی مراجعه کنند + تصاویر
 
دزدی افغان‌های 18 ساله‌ از پایتخت نشین‌ها / مالباختگان به پلیس آگاهی مراجعه کنند + تصاویر
 
اظهارات مالباخته : 
مالباخته پس از حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " پس از دریافت پول و در زمان خارج شدن از شعبه بانک ، ناگهان سرنشنیان دو دستگاه موتروسیکلت طرح هوندا 125 به سمت من حمله ور شده و در یک لحظه اقدام به ربودن کیف دستی بنده کردند " . 
 
مالباخته در خصوص تعقیب سارقین نیز به کارآگاهان گفت : " برای بازپس گیری کیف خود به سرعت سوار ماشین شده و به تعقیب سارقین پرداختم اما آنها با استفاده از شلوغی خیابان موفق به فرار از محل شدند و من تنها توانستم قسمتی از شماره پلاک یکی از موتورها را یادداشت نمایم " . 
 
شناسایی و دستگیری متهمین : 
کارآگاهان با بهره گیری از همان اطلاعات ناقص ارائه شده از سوی مالباخته ، موفق به شناسایی مالک حقوقی موتورسکیلت شدند ؛ با مراجعه به محل کار مالک موتورسیکلت در خیابان 17 شهریور ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که موتورسیکلت در یک مغازه موتورسیکلت فروشی و به صورت قولنامه ای به دو افاغنه فروخته شده است . 
 
در ادامه و با شناسایی هویت دو افاغنه بنام های "ذوالمهر" و "رجبعلی" ( متولدین 1376 ) ، هر دو نفر آنها در میدان محمدیه – باغ انگوری ( دروازه غار ) شناسایی ، در مورخه 20/03/1394 دستگیر و به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند . 
 
هر دو متهم صراحتا به دهها فقره سرقت گوشی تلفن همراه و کیف قاپی در مناطق مختلف شهر تهران بویژه در مناطق دولت آباد ، فدائیان اسلام ، شوش ، راه آهن ، خیابان ولیعصر و ... اعتراف کردند ؛ در ادامه دو همدست دیگر آنها بنام رامش ( متولد 1376 ) و کامران ( متولد 1373 ) نیز در همان منطقه دروازه غار دستگیر و آنها نیز به مشارکت در دهها فقره سرقت اعتراف کردند . 
 
دزدی افغان‌های 18 ساله‌ از پایتخت نشین‌ها / مالباختگان به پلیس آگاهی مراجعه کنند + تصاویر
 
دزدی افغان‌های 18 ساله‌ از پایتخت نشین‌ها / مالباختگان به پلیس آگاهی مراجعه کنند + تصاویر
 
سرهنگ کارآگاه حسین زارع ، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : "با بررسی پرونده سرقت های مشابه و همچنین اعتراف صریح متهمین به دهها فقره سرقت در مناطق مختلف شهر تهران ، تعدادی از شکات و مالباختگان شناسایی و جهت پیگیری شکایات خود به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ دعوت شدند " . 
 
رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان خبر گفت : از کلیه شکات و مالباختگانی که بدین شیوه و شگرد ، توسط سارقین افاغنه مورد سرقت قرار گرفتند دعوت می شود تا جهت شناسایی متهمین و پیگیری شکایات خود به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه نمایند . 

سایر اخبار


عکس هایی از آموزش زنان کرد در نبرد با تروریست ها و همچنین تصاویری از رنج های این زنان
یک مفتی سعودی در صفحه شخصی اش در فضای مجازی دروغی عجیب و غریب را به ایران و ایرانیان نسبت داد.
این تصاویر یکی مربوط به دیدار نخست وزیر عراق با رهبر انقلاب در تاریخ (۱۳۹۲/۰۹/۱۴) و دیگری مربوط یه ديدار نلسون ماندلا رئيس جمهور سابق آفريقاى جنوبى با رهبر انقلاب در تاریخ (۱۳۷۸/۰۷/۲۵) می باشد که تنها تغییر در مبلمان دفتر رهبر معظم انقلاب رنگ شدن و عوض کردن روکش آن میباشد.
گروه داعش در جدید ترین اقدامات مغایر با حقوق بشر خود در ماه رمضان بازار فروش بردگان جنسی زن دایر کرده است.
اعضای گروهک تکفیری داعش برای فرار از ارتش عراق راه های مختلفی را امتحان می کنند.
ولادیمیر پوتین به زودی خودروی جدید خود را که نسبت به حملات شیمیایی و اتمی ایمن بوده و یک ایستگاه سیار اداره جنگ است، دریافت می کند.
تیم مذاکره کننده هسته‌ای در این چند روز مذاکرات سخت و فشرده‌ای داشته است و عکس دکتر ظریف در حال استراحت توجه رسانه‌ها را جلب کرده است
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر