تصاویری از زنان کرد در نبرد با داعش 1394/04/18
 

سایر اخبار


کوهاکو یک جکو است. گونه ای مارمولک که انواع گوناگونی دارد. با این حال، این خزنده دوست داشتنی که تفاوت بارزی با دیگر مارمولک ها دارد
نگاه کاریکاتوریست ها به موضوع پاریس از زوایای مختلف جالب بوده است و برخی مستقیم به سراغ حقیقت ماجرا رفته اند این کاریکاتورها را ببینید.
در سال ۲۰۱۲ اعضای این کمپین را در ابتدا گروهی از جوانانِ جوامع مختلف در لندن تشکیل می دادند. در مجموع همه آن‌ها را عشق به اباعبدلله حسین بن علی دور هم جمع کرده بود. آن ها با الگوگیری از ایشان شروع به همکاری با هم برای کمک رسانی و توسعه دنیای اطرافشان کردند. دریافت آنها از جامعه پیرامونشان این بود که نیازهای شخصی بیش از انسانیت مشترک با دیگران مورد تاکید قرار گرفته است. این حس شفقت به طور مشترک روح شان را فرسایش میداد. برای حل این موضوع تصمیم گرفتند احساس شان را با دیگران به اشتراک گذارند.
ازعجایب زیبای بزرگ جهان غارصدفی
سفارت ایران در آمریکا (واشنگتن)هم اکنون محافظت شده ولی متروکه است.روابط دیپلماتیک ایران و آمریکا از فروردین 1359 قطع است.
سایت مهندس سید عزت الله ضرغامی، همزمان با گرامیداشت روز خبرنگار رونمایی شد.
بعد از پایان مذاکرات هسته ای، گفتگوهای مکرر آمریکائی‌ها با ایران، اکنون جبهه جدیدی برای دولت باراک اوباما گشوده شده است.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر