راه اندازی وب سایت مهندس سید عزت الله ضرغامی 1394/05/17

سایت مهندس سید عزت الله ضرغامی، همزمان با گرامیداشت روز خبرنگار رونمایی شد.

به گزارش سرویس خبری پایابوک مهندس سید عزت الله ضرغامی، رئیس سابق رسانه ملی ، امروز به مناسبت روز خبرنگار در مراسم بزرگداشت شهید صارمی در شهرستان بروجرد سخنرانی نمود. همچنین با حضور اصحاب رسانه و مردم خونگرم شهرستان بروجرد، از سایت رسمی مهندس ضرغامی رونمایی شد. آقای ضرغامی در پست اینستاگرامی خود با اشاره به روز خبرنگار نوشت:

 خبرنگار!

روز خبرنگار را به همه همکاران رسانه‌ای‌ام تبریک می‌گویم.
یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمى را گرامی می‌داريم.
امروز در مراسم بزرگداشت اين شهيد، در زادگاهش شهرستان بروجرد و به مناسبت روز خبرنگار سخنرانى كردم؛ مراسم پرشورى بود؛ آفرين به مردم حق شناس.
تصویر، مربوط به یکی از مأموریت‌های خبری من از مناطق جنگی است. ضبط ريلى راديويى (ناگرا)، حس نوستالوژيك خوبى دارد؛ الان همه چيز ديجيتال و جمع و جور است.

.
*** پی نوشت **********
.
تارنمای شخصی (وب سایت) من، امروز با حضور رسانه‌ها و مردم شريف بروجرد و خانواده شهید صارمی رونمایی شد. 
تلاش خواهم کرد تا شما همراهان (follower) عزیز، بتوانید از این سایت، به عنوان مکمل صفحه اینستاگرام استفاده فرمایید.
طراحی سایت این امکان را می دهد که مستقیماً از صفحه اول آن به صفحه اینستاگرام و صفحه آپارات شخصی‌ام، دسترسى داشته باشيد.

آدرس وب سایت: zarghami-ez.ir

 همچنین در تاریخ 14 مردادماه، با حکم مقام معظم رهبری، مهندس سید عزت الله ضرغامی به سمت عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی فضای مجازی منصوب شد. متن این حکم به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای مهندس سید عزت‌الله ضرغامی دام توفیقه
با عنایت به تجربیات طولانی و موفق جناب‌عالی در عرصه‌های فرهنگی و حوزه فضای مجازی، شما را به عضویت شورای‌عالی انقلاب فرهنگی و شورای‌عالی فضای مجازی منصوب می‌کنم. انتظار دارم با توجه به حساسیّت‌های موجود در این دو عرصه، نقش مسئولانه و عالمانه و مؤثر در این دو شورا با رویکرد انقلابی و ارزشی ایفا کنید. موفق و مؤید باشید.
سیّد علی خامنه‌ای

سایر اخبار


یک مرد اسرائیلی به جرم هک کردن کامپیوتر مدونا و چند خواننده دیگر در دادگاهی در تل آویو به ۱۴ ماه زندان محکوم شد.
آقای ستارف متهم شده بود که ادعای پیامبری کرده و با جمعی از مریدانش سر مردم کلاه گذاشته است. گفته می شد که او خود را "امام مهدی" اعلام کرده و نامش را نیز از "تیمورخان" به "سید مهدی خان" عوض کرده بود.
صهیونیستها در اوایل قرن بیستم با استفاده از سلطه انگلیس بر فلسطین، راه حل تشکیل یک کشور یهودی را در برابر ضدیت با یهودیان جهان و آزار آنان مطرح کردند.
یک خانم از کشور آذربایجان بعد از زیارت حرم امام رضا (ع) در مشهد مقدس مسیر زندگی خود را کاملا تغییر داد. فاطمه فتحعلی اوا خانمی که حرفه اصلی او رقاصی بوده و پس از بازگشت از مشهد مقدس و زیارت امام رضا (ع) در مورد تصمیمش به کشورش گفت: من نزدیک تر شدن به […]
عکس هایی از آموزش زنان کرد در نبرد با تروریست ها و همچنین تصاویری از رنج های این زنان
یک مفتی سعودی در صفحه شخصی اش در فضای مجازی دروغی عجیب و غریب را به ایران و ایرانیان نسبت داد.
این تصاویر یکی مربوط به دیدار نخست وزیر عراق با رهبر انقلاب در تاریخ (۱۳۹۲/۰۹/۱۴) و دیگری مربوط یه ديدار نلسون ماندلا رئيس جمهور سابق آفريقاى جنوبى با رهبر انقلاب در تاریخ (۱۳۷۸/۰۷/۲۵) می باشد که تنها تغییر در مبلمان دفتر رهبر معظم انقلاب رنگ شدن و عوض کردن روکش آن میباشد.
جوادقائمی
1396/01/13 پاسخ به این نظر 1 0
با عرض سلام خدمت مهندس ضرغامی.من گرفتارم آقای ضرغامی محتاج کمک من یه خانواده پنج نفره هستم که درمشهد زندگی میکنم توی یه اتاق سه درچهار تاکسیرانی کار میکنم باحقوق برج600هزارتومان که به هیچ چیزی نمیرسه از شانس بدم پدرم روستا زندگی میکنه برای پاک کردن برف پشت بامش ازپشت بام سقوط کرده تقریبأ35روز توی بیمارستان توی اتاق ای سی یو بود حالا اوردن به بخش دکترش میگه براش آمپول مینویسم بگیر بزن خوب میشه آخه یه لخته خون توی سرش مانده با آمپول رفع میشه نمیدونم چکار کنم آمپولها دانه ای40000هزا رتومان است.کمکم کن آقای مهندس تاپدرم به من برگرده.شماره تماس09304262477باتشکرجوادقائمی.شماره کارت.6280231429361388بانک مسکن جوادقائمی

محمدرضا شاه آبادی
1396/05/17 پاسخ به این نظر 0 0
((بسمه تعالی)) ( با عرض سلام و تحیت خدمت مهندس سید عزت الله ضرغامی، جناب آقای مهندس من نوجوانی ۱۸ ساله هستم که عاشق دین و سیاست هستم و به همین منظور چند روز پیش در گزینش دانشگاه امام صادق (ع) شرکت کردم تا در آینده فرد موفقی برای خود و کشور عزیزم باشم،اما حالا بسیار نگرانم که اگر در این دانشگاه پذیرفته نشوم چه میشود چون من گزینه دیگری برای تحصیل ندارم، از شما تقاضا دارم تا به من کمک و برایم دعا کنید و همچنین علاقه مندم به عنوان یک نوجوان انقلابی با یک سیاستمدار انقلابی همچون شما ملاقات کنم ممنون میشوم اگر جوابم را بدهید ،شماره تماس من 09355512036. باتشکر،شاه آبادی

سید مجتبی زینلی دلفان
1396/12/20 پاسخ به این نظر 0 0
بنده شماره تماس و یا آدرس محل کار مهندس ضرغامی رو میخوام ممنون میشم در اختیارم بزارید

مريم
1397/05/23 پاسخ به این نظر 0 0
به نام خدا با سلام و احترام جناب آقاي مهندس ضرغامي من شما را به عنوان يك فرد انقلابي و شريف ميدانم ، هيچ نيازي ندارم كه قرار باشه كمكم كنيد فقط يك راهنمايي از شما ميخوام ، تمنا دارم جواب ايميل من را به خاطر خدا بدهيد.

سیدعلی عبدی
1397/06/03 پاسخ به این نظر 0 0
سلام خدمت سیدبزرگوار؛مهربان و یارویاوررهبر اینجانب سیدعلی عبدی ساکن خراسان جنوبی بیرجنددوفرزنددارم بنام سیده فاطمه سادات19ساله سید ابوالفضل 4ساله بیکارم توان کارندارم قبلا باموتورزمین خوردم دوتادستم شکسته پلاتین داره نمیتونم واسه دخترم جهیزیه بخرم ازشماخواهش میکنم که درحقم برادری کنیدبهم کمک مالی کنیدتازنده باشم سرنماز دعای خیرواسه شماوخانواده محترمتان بکنم ممنونم ارادتمندشماسیدعلی عبدی تلفنم 09150902587وشماره کارتم 6037701177613533 کشاورزی

ارسال نظر