جشن ازدواج در بین کارتن خواب ها 1394/07/21

باعضویت در پایابوک ازبروزترین خبرهاباخبرشوید

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان

 
*میهمانان متفاوت یک جشن عروسی
 
عطیه دختر 28ساله، به همراه همسر خود مهدی، به این تفاهم رسیدند، مراسم جشن ازدواجشان را درمیان افرادی برگزار کنند که شاید سالهاست در هیچ مراسم جشنی حضور پیدا نکرده‌اند.
 
 
جشن ازدواج  در بین کارتن خواب های تهران + تصویر
 
او می‌گوید: وقتی یک دختر از نعمت سرپناه امن و مطمئن به نام خانواده محروم است همه آرزوهای زنانه خودرا بربادرفته می‌بیند و مدام یک حسرت عمیق و کهنه را با خود یدک می‌کشد.
 
من و همسرم از این جهت تصمیم گرفتیم که حالا به همت یک موسسه خیریه، دیگر کارتن‌خواب و معتاد نیستند هدیه ای به آنها بدهیم.میهمانان جشن عروسی ما، ماه‌ها و یا حتی سالهاست که با اراده خود با آن حسرت تلخ وداع کرده‌اند.
 
*تسکین درد آسیب دیدگان جامعه
 
انسانها باید به اهداف والای انسانیت و ابزار همدردی نسبت به افراد رنج‌دیده و آسیب‌دیدگان اجتماعی پایبند باشند.
 
عطیه، عروس این جشن ازدواج معتقد است:‌ اگر نجات و تسکین درد انسانها یکی از اهداف جامعه بشری باشد، مردم و مسئولین بایستی با حضور به موقع و موثر به وظایف خود دراین زمینه عمل‌کنند و درجهت مرتفع‌کردن مشکلات آسیب‌دیدگان اجتماع تلاش کنند. ای‌کاش روزی فرا برسد که همه زنان و کودکان در کانون گرم خانواده باشند و لذت حضور در جمع صمیمی خانواده، این حسرت آزاردهنده را جبران کند.
 
*شادی مراسم ما با حضور این افراد تکمیل شد
 
مهر و عاطفه مردم نسبت به یکدیگر و حساسیت‌شان به سرنوشت سایر افراد، حس امید به زندگی را در میان افراد یک جامعه تقویت می‌کند.
 
عطیه می‌گوید: خوشبختانه ما مردم خوب و فهیمی داریم و پدرو مادر من و همسرم نیز جزو همین مردم هستند و با برگزاری مراسم ازدواج ما میان زنان و کودکان کارتن‌خواب بهبودیافته هیچ‌ مخالفتی نداشتند. افرادی مثل این زنان و کودکان مدتهاست و شاید بتوان گفت هرگز در مکانی به نام خانه و جمعی به نام خانواده نبوده‌اند و از این نعمت محرومند. برهمین اساس تصمیم گرفتیم بدون حضور خانواده‌هایمان شادی بزرگترین و قشنگ‌ترین شب زندگی مشترکمان را با کسانی از خانه‌ و خانواده‌ محروم هستند قسمت کنیم تا تسکینی بر این حسرت و کمبود آنها باشد . شادی مراسم جشن ازدواج ما نیز با حضور ابن زنان بهبودیافته کارتن‌خواب و دیدن لبخندشان تکمیل شد.

سایر اخبار


به گفته یک فوق تخصص چشم، نور فلاش دوربین‌های عکاسی برای کودکان تازه به دنیا آمده آزاردهنده است و آسیب های جبران ناپذیری را برای بینایی آنها به همراه دارد.
از قدیم می گفتند، بچه زن و شوهر را به زندگی کنار هم دلگرم می کند ولی حالا حرف از بچه دار شدن که می شود، خیلی از زن و شوهرها به جان هم می افتند. علت این دعواها می تواند یک چیز باشد، یکی از آن ها بچه نمی خواهد.
بسیاری از زوجین به دنبال راهی هستند تا روزهای بهتری را در زندگی مشترک تجربه کنند، شاید آنها پاسخ این سوال را که چگونه در زندگی مشترک می توان عشقی پایداربوجود آورد، پیدا نکرده اند.
انتخاب روسری برای همه ی ما خانم ها موضوع مهمی است. در زمان خرید سعی می کنیم یک روسری خوشگل، خوش طرح، خوش رنگ، گیرا و مرغوب بگیریم. چون تنها وسیله ای است که در زیبا ساختن صورت به ما کمک زیادی می کند. پس حساسیت به خرج دادن امر طبیعی است.
بدبینی افراد معمولا در ارتباطات نزدیک شناخته می شود. مثلا وقتی که نامزد کرده اید و با هم چند باری بیرون رفته اید. تشخیص این که یک فرد شکاک است، معمولا از سبک زندگی او، دوستانش، صحبت ها و استدلال هایش شناخته می شود.
بعد از شروع زندگی مشترک تفاوت های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی بیشتر خود را نشان می دهد. برای رسیدن به تفاهم در زمینه های مختلف زندگی، زن و مرد نیاز دارند بیشتر با هم تعامل داشته و یک سری از اصول را مورد توجه قرار دهند....
در مسائل مالی و اقتصادی با همسرم دچار مشکل می شوم گاهی چیزهای را از او پنهان می کنم ولی این شرایط را دوست ندارم باید کاری انجام دهم. گفتگو! صداقت! فکرکنم،کمکم کند.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر