گروه خونی افراد موفق چیست؟

 

به گزارش «بهداشت نیوز» افرادی که گروه خونی آنها Oاست، در منصب های مهمی مشغول به کار هستند، اما حقیقت چیست؟

افرادی که گروه خونی آنها،  oاست، بیش از سایر گروه های خونی، مبتلا به کم کاری یا پرکاری تیروئید می شوند و این باعث چاقی یا لاغری بیش از حد این افراد، احساس خستگی و احتباس آب می شود. همچنین افرادی که گروه خونی آنها oاست، به دلیل ترشح زیاد اسید معده، بیشتر دچار زخم معده می شوند.

ژاپنی ها به افرادی که گروه خونی آنها o است توجه ویژه ای دارند و معتقدند؛ این افراد، شخصیتی مسئولیت پذیر، متعهد، منظم دارند. از این رو تلاش می کنند تا بیشتر کارمندان خود را از میان افرادی که گروه خونی آنها  oاست، برگزینند.

بهتر است این افراد از مصرف قهوه، کافئین و الکل خودداری کنند؛ زیرا مصرف زیاد این مواد باعث افزایش سطح آدرنالین، نور آدرنالین می شود.

افرادی که گروه خونی آنها،  oاست، از توانائی های خارق العاده ای برخوردارند، اما با هزینه کردن مبالغ زیاد و تصمیم گیری های مهم، دچار استرس می شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

سایر اخبار


سالانه حدود یک میلیون و 600 هزار گردشگر ایرانی به ترکیه سفر می‌کنند و فقط 400 هزار ترکیه‌ای به ایران سفر می‌کنند و این یعنی ترکیه‌ای‌ها حداقل 4 برابر بیشتر از ایرانی‌ها در تقابل گردشگران سود می‌برند. ایرانی‌ها بخش قابل توجهی از گردشگران ترکیه را تشکیل می‌دهند و پول کلانی نصیب ترک‌ها می‌شود. این بده بستان ناعادلانه در حوزه‌های دیگر هم رخ می‌دهد و مثلا حجم صادرات به ایران بیشتر از واردات از کشورمان است همه اینها بدان‌‌معناست که اگر روابط ایران و ترکیه کاهش یابد بازنده اصلی ترکیه است، نه ایران. با این وجود رفتار ترک‌ها نشان می‌دهد که آنها هیچ ترسی از آینده ندارند چراکه با وجود حوادث و اتفاقات ناگوار برای ایرانی ها همچنان روند نبودن امنیت برای هموطنان ما ادامه دارد.
سرانجام موضوع حذف یارانه نقدی علنی شد و مسوولان چند ماه بعد از حذف برخی از افراد، در مورد آن اظهارنظر کردند. در ابتدای سال جاری برخی از رسانه‌ها خبر عجیبی را منتشر کردند و آن حذف یارانه نقدی 5 گروه شغلی بود.
هر فرد شاخصه و معیاری هایی برای نوع پوشش و تزیین خویش دارد، که این ملاک ها نقش مهم و تعیین کننده ای در تصمیم گیری آنها ایفا می کند. حال اگر بخواهید لباسی با یقه مناسب برای خود انتخاب کنید بایستی به چه مواردی توجه داشته باشید .در اینجا از شما می خواهیم که جلوی آینه بایستید، شانه های خود را ببینید سپس صورت خود را نگاه کنید و خط کناری صورتتان را به دقت مرور کنید و تشخیص دهید که چه شکلی است.
دیر زمانی است که نبرد در زمینه حفظ حریم خصوصی ایمیل جریان دارد و به نظر می رسد این نبرد در آینده نیز ادامه یابد. مردم همواره در پی حصول اطمینان از این مساله بوده اند که تنها دریافت کننده ایمیل می تواند پیام های آن را مطالعه کند. برخی درباره سرقت هویت و داده های حساس شرکت خود که می تواند سرقت شوند، نگران هستند. برخی دیگر نیز میانه خوبی با این ایده ندارند که دولت ها در ایمیل های آنها سرک بکشند.
نیمه های شب یکی از ماموران پلیس آگاهی شهرستان یاسوج پسر جوانی را به بیمارستان شهید بهشتی این شهر منتقل کرد. در یک درگیری خیابانی ۱۰ گلوله به پسر ۱۸ ساله اصابت کرده بود که دو تیر باعث آسیب دیدگی ریه و قلبش شده بود.
دانلود رایگان نرم افزار و اپلیکیشن های گوگل به همراه لینک اتصال به فروشگاه و نمایشگاه گوگل
در این پژوهش كه از هر استان كشور دست كم ۸۰۰ نفر مورد بررسی قرار گرفته‌اند، سطح شادكامی با پرسش «آیا فردی با نشاط و شاداب هستید؟» در پنج سطح «بسیار زیاد»،‌ «زیاد»، «نه زیاد، نه كم»،‌ «كم» و «بسیار كم» مورد سنجش قرار گرفت.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر