دانلود 24 برنامه کاربردی رایگان گوگل 1394/05/08

سایر اخبار


شاید این روزها دشواری های زندگی در کلان شهرها و تبعاتی همچون آلودگی هوا و محصور شدن در آپارتمان ها که این سبک زندگی را بر مردم تحمیل می کند بیش از هر زمان دیگری شهرنشینان را به سوی استفاده از مناظر طبیعی و تفرج گاه های برون شهری سوق می دهد؛ اماکنی مانند جنگل های سر سبز شمال، سواحل دریای خزر و مناطق زیبای کوهستانی هریک می توانند مقصد مناسبی برای دوستداران طبیعت و خانواده هایی باشند که به دنبال لذت بردن از هوای پاک و گذراندن یک روز تعطیل در دامن طبیعت هستند.
کارشناس فرانسوی گفت: ویروس اسرائیلی ها با هدف شنود مکالمات اعضای مذاکره کننده در خصوص مسئله هسته ای ایران طراحی شده بود.
ایرانیان ضد عرب هستند! و الان درمناسبات خود با آنهامشکلی جدی دارند؟
سایت آلمانی دویچه وله با تهیه گزارشی مبسوط به استقبال ۴۰ سالگی آنجلینا جولی رفت.
در گوشه کنار دنیا زنان کارهای عجیب و غربی برای جوان ماندن انجام می دهند اما برخی از انها تاثیرات فوق العاده ای دارد و از سالهای دور مورد استفاده قرار می گرفته است. در این میان زنان شرقی به خصوص زنان ژاپنی صاحب عجیب ترین ودر عین حال بهترین روش های جوانی هستند که یکی از انها حمام خاک اره برای زیبایی و جوانی پوست و اندام های بدن است.
oss، برای این امر، تصمیم گرفت که اشکال تغییر قیافه آدولف هیتلر را پیش بینی کند. به همین منظور از "ادی سانز"، هنرمند و طراح آرایش آمریکایی دعوت کرد که نمونه‌های احتمالی تغییر قیافه هیتلر را طراحی کند.
اواخر دهه 1340 تاثیر و نفوذ آمریکا در ایران به قلمرو غذا هم رسید و توانست در کنار اغذیه فروشی های ارمنی جایی برای خود باز کند.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر