شیرین صدیقی 1399/07/23
مرکز پخش کتاب عطر اقاقیا نوشته شیرین صدیقی ، جهت مشاوره و تهیه کتاب با ما تماس بگیرید. تلفن: 36831525-021 همراه: 09121383718

سایر اخبار


دیگر کار از مدل خامه ای، و جرج کلونی گذشته است مد امروز داعشی شده است!
دانشمندان آزمایشگاه تحقیقاتی نیروی هوایی امریکا، آخرین نسخه پهپادهای سبک و یک‌بار‌مصرف را با الهام از جیرجیرک ارائه داده‌اند که با یکدیگر حرکت کرده و قادر به بوکشیدن تسلیحات شیمیایی در میادین جنگ هستند.
یکی از دغدغه های این روزهای زنان متاهل شاغل این است که پس از فرزند آوری چگونه می توانند در آن واحد هم از پس انجام وظایف شغلی شان بر بیایند و هم به کودکانشان رسیدگی کنند، دغدغه ای که معمولا در تصمیمات مدیران شرکت ها و ادارات جایگاهی ندارد
غلامرضا آسمانی همزمان با وقایع اخیر و تفحص شهدای غواص خط‌شکن خاطره‌ای از کربلای 4 را به این سبک بیان می‌کند.
رئیس مرکز ضد تروریستی اتحادیه کشورهای مستقل مشترک المنافع در همایشی که در مرکز این سازمان برگزار شده بود، دسترسی داعش به مواد هسته‌ای و رادیو اکتیو برای تولید به اصطلاح «بمب اتمی» را محتمل دانست.
به گزارش جنبش مقابله با رسانه‌های بیگانه، : دیروز (۲۰ خرداد ۱۳۹۴) برخی از رسانه‌ها با انتشار تصاویری از برخورد دو گلوله توپ به اصفهان خبر دادند و ادعا کردند این گلوله‌ها توسط سپاه شلیک شده‌ا‌ند. این گلوله‌ها یکی در حوالی “سیتی‌سنتر” اصفهان و دیگری در پارک شهرک “سپاهان‌شهر” فرود آمدند.
شاید این روزها دشواری های زندگی در کلان شهرها و تبعاتی همچون آلودگی هوا و محصور شدن در آپارتمان ها که این سبک زندگی را بر مردم تحمیل می کند بیش از هر زمان دیگری شهرنشینان را به سوی استفاده از مناظر طبیعی و تفرج گاه های برون شهری سوق می دهد؛ اماکنی مانند جنگل های سر سبز شمال، سواحل دریای خزر و مناطق زیبای کوهستانی هریک می توانند مقصد مناسبی برای دوستداران طبیعت و خانواده هایی باشند که به دنبال لذت بردن از هوای پاک و گذراندن یک روز تعطیل در دامن طبیعت هستند.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر