دانلود کتاب حسابداری مالیاتی با رویکرد دانشگاهی احمد آخوندی 1399/11/11
مرکز پخش و توزیع جزئی و کلی برنج عنبربو در سراسر کشور تلفن جهت مشاوره و هماهنگی : همراه: 09201383718

سایر اخبار


امین حق‌وردی روان‌شناس و مشاور با تأکید بر اینکه افراد هنگام سخن گفتن سعی می‌کنند بر دیگران بویژه مخاطب مورد نظر تأثیر گذار باشند، اظهار داشت: اینکه بتوانیم با سخنان خود بر دیگران تأثیر داشته باشیم یا نه کاملا به خود ما بستگی دارد به اینکه چگونه رفتار می‌کنیم و چگونه با دیگران روان صحبت می‌کنیم.
بهترین زمان خوردن میوه چه زمانیست. این سوالی است که ذهن خیلی ها را درگیر کرده است. مثلا برخی میگویند میوه را باید با معده خالی نخورد ولی برعکس بعضی میگویند باید ان را با معده پر بخوریم. ما تصمیم گرفتیم در این باره اطلاعاتی را جمع اوری کرده و در اختیارتان بگذاریم. امیدواریم از مطالعه این بخش بهره کافی را ببرید
پشت گوشی براق است (حداقل در نمونه‌های رنگی) و همانطور که از پیش می‌دانستیم، دو دوربین در بالای آن تعبیه شده و اسکنر اثر انگشت نیز پایین این دوربین‌ها قرار گرفته است. علامت تجاری ال جی در جلوی گوشی دیده می‌شود، این در حالیست که پشت گوشی نام G6 حک شده است.
با توجه به مطالعات انجام شده توسط محققان دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا، میوه آووکادو بهترین گزینه برای مبارزه با بیماری های قلبی عروقی، کلسترول بالا و فشار خون بالا است. ضمن این که مصرف منظم آن منجر به کاهش سطح التهاب در بدن می شود.
یروز درد در اندام هایی مانند دست و گردن بعد از خانه تکانی طبیعی است و به مرور برطرف می شود ولی اگر درد شدید و تیرکشنده یا احساس خواب رفتگی در عضو وجود داشته باشد، نیاز به بررسی های بیشتری است. به گزارش جام جم آنلاین از العالم، برای دردهای ساده، استفاده از کمپرس گرم، حمام آب گرم، تشک برقی و… بسیار مفید هستند.
روز شنبه ستاره شناسان شهاب سنگی را فقط چند ساعت پیش از احتمال اصابت آن به کره زمین کشف کردند! این شهاب سنگ که 2016QA2 نام گرفت، از فاصله ای حدود یک چهارم فاصله بین زمین و ماه از کنار کره خاکی ما عبور کرد. این فاصله حدود سه برابر بیشتر از دورترین ماهواره از زمین است. جالب اینکه دانشمندان و ستاره شناسان اصلا متوجه نزدیک شدن آن به زمین نشدند.
شنیدن کی بود مانند دیدن؟ همیشه این ضرب المثل را بار ها شنیده ایم. اما وقتی پای اولین تصویر از یک اگزوپلنت (Exoplanet) یا سیاره ای مشابه زمین در میان باشد، اهمیت دیدن، میلیون ها بار از حالت عادی نیز بیشتر خواهد بود. هدف پروژه ی آبی یا Project Blue نیز همین است؛ ثبت تصویر سیاره های مشابه زمین.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر