تولید اولین گوشی سامسونگ با صفحه نمایش تاشو به زودی شروع می شود
     سامسونگ هر سال گوشی های مختلفی را رونمایی و عرضه می کند؛ اما اکنون قصد دارد یک گوشی جدید و منحصر به فرد با صفحه نمایش تاشو را نیز به مجموعه گوشی های خود اضافه کند. اگر تاکنون نام این گوشی را نشده اید باید بگوییم که نام آن Galaxy X است. هنوز مشخص نیست که این گوشی چه زمانی به تولید انبوه برسد؛ اما طبق اطلاعات منتشر شده، به زودی سامسونگ تولید نمونه های اولیه این محصول را آغاز می کند.

طبق شایعات منتشر شده به نظر می رسد که سامسونگ تنها شرکتی نیست که در نظر دارد گوشی جدیدی با صفحه نمایش تاشو تولید کند و چند شرکت چینی سازنده گوشی نیز چنین تصمیمی دارند؛ بنابراین این شرکت برای اینکه در رقابت با این شرکت های چینی شکست نخورد، باید تولید نمونه های اولیه این گوشی را هر سریع تر شروع کند؛ اما چیزی که واضح و مشخص است این است که سامسونگ و شرکت های چینی  قصد دارند با تولید یک گوشی جدید با صفحه نمایش تاشو، نظر خریدارانی را که به دنبال خرید یک گوشی رده بالا و منحصر به فرد هستند، به خود جلب کنند.

تولید نمونه های اولیه این گوشی از سه ماهه سوم سال جاری آغاز خواهد شد؛ بنابراین بعید به نظر می رسد که تولید و عرضه انبوه این گوشی زودتر از ماه های آغازین سال ۲۰۱۸ آغاز شود. طبق اطلاعات منتشر شده، Galaxy X هم همانند گوشی های گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس در گروه گوشی های رده بالای سامسونگ قرار خواهد گرفت. به نظر می رسد که در Galaxy X هم همانند اکثر گوشی های سامسونگ از صفحه نمایش Super AMOLED استفاده خواهد شد؛ اما اطلاعات تکمیلی بسیار کمی در رابطه با این موضوع وجود دارد.

تصور می شود که در این گوشی از پردازنده ۱۰ نانومتری اگزینوس ۹۸۱۰ با معماری FinFEtاستفاده شود و صفحه نمایش به کار گرفته شده در این گوشی نیز همانند صفحه نمایش هایی تاشویی باشد که مدتی قبل در معرض نمایش قرار گرفتند. البته لازم به ذکر است که اندازه این صفحه نمایش ها جهت قابل استفاده شدن در گوشی ها و تبلت ها، تا اندازه قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد. طبق شایعات منتشر شده، به نظر می رسد که ظاهر Galaxy X همانند یک کتاب است و صفحه نمایش به قدر کافی منعطف هست که وقتی تا شود، ظاهر گوشی کاملا همانند یک کتاب به نظر برسد.

هنوز مشخص نیست که در سری اول تولید Galaxy X، چه تعدادی از این گوشی تولید و عرضه شود؛ اما به دلیل اینکه فرایند ساخت این گوشی پیچیده و پر هزینه است، احتمالا در ابتدا فقط تعداد محدودی از این گوشی عرضه خواهد شد. قطعا با تولید و عرضه انبوه Galaxy X، میزان فروش گوشی های گلکسی اس ۸، گلکسی اس ۸ پلاس و گلکسی نوت ۸ که همه آن ها در آینده نزدیک رونمایی خواهند شد، تحت تاثیر قرار می گیرد و سامسونگ اصلا چنین اتفاقی را دوست ندارد؛ بنابراین بسیار بعید به نظر می رسد که این گوشی در ابتدای تولید خود، به صورت انبوه عرضه شود.

 
 

سایر اخبار


خودروهای جدید در راه ایران و خودرو سازی
در این گزارش برترین تلفن های همراهی که تا قبل از سال 2017 رونمایی می شوند را معرفی کرده ایم.
مدیر عامل تلگرام، پاول دروف اعلام کرده است که حالت روح باید از تمامی نسخه‌های غیر رسمی تلگرام از جمله موبوگرام حذف شود.
اگر با اکسیر حیات (آب) سروکار دارید٬ پس باید یک گوشی ضد آب هم داشته باشید. موبایلی که در استخر و چشمه‌های آب‌ شیرین خم‌ به‌ ابرو نیاورد و سینه ستبر کند و درمقابل آب بایستد!
اینستاگرام یکی از محبوبترین اپلیکیشنهای به اشتراک‌گذاری تصاویر و فایلهای ویدیویی است. این برنامه به دلیل سادگی طراحی و محیط زیبایش شما را ترغیب میکند تا مدتها در بین دنیایی از تصاویر به صورت بی پایان پیمایش کنید. در این نرم‌افزار ابزارها و میانبرهایی وجود دارد که با دانستن آنها بهتر از قبل میتوانید با برنامه کار کنید. در این مطلب به صورت خلاصه با بهترین ترفندهای اینستاگرام آشنا خواهید شد. ترفندهایی که ممکن است مدتها از وجود آنها بی‌اطلاع بوده باشید.
گوگل سال 2007، سرویسی با نام گوگل استریت ویو راه‌اندازی کرد؛‌ سرویسی که به شما امکان می‌دهد، تصاویر پانوراما (360 درجه) را از خیابان‌ها و اماکن مختلف سراسر دنیا مشاهده کنید.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر