فروش نینتندو سوییچ از ۱٫۵ میلیون دستگاه گذشت

به نظر می‌رسد که کنسول نینتندو سوییچ شروع بسیار خوبی داشته است. براساس اطلاعاتی که در سایت Gamesindustry.biz منتشر شده، این کنسول بازی در هفته‌ی اول توانسته به فروش ۱٫۵ میلیون دستگاه در سرتاسر دنیا دست پیدا کند.

شرکت نینتندو پیش بینی کرده بود که بتواند تا پایان ماه مارس نزدیک به ۲ میلیون سوییچ بفروشد و حالا به نظر می‌رسد که می‌تواند به بیشتر از این رقم هم دست پیدا کند. در حال حاضر دو هفته از عرضه‌ی این کنسول بازی می‌گذرد و ۱٫۵ میلیون دستگاه از آن فروش رفته است. البته نباید این موضوع را هم نادیده بگیریم که جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های زلدا هم توانست که به یک بازی بی‌نظیر تبدیل شود. قطعا زلدار روی فروش سوییچ تاثیر زیادی داشته است.

هفته‌ی گذشته به این موضوع اشاره شد که سوییچ در کشور ژاپن ۳۰۰ هزار دستگاه فروش داشته و در کشور انگلیس هم با فروش ۸۰ هزار واحدی واجه شده است.

نینتندو سوییچ در حالی راهی بازار شد که شرکت نینتندو شرایط بدی را تجربه می‌کرد. کنسول Wii U با فروش خوبی مواجه نشد و به یکی از بزرگ‌ترین شکست‌های این شرکت تبدیل شد. حالا سوییچ آمده تا باردیگر نینتندو را به دوران باشکوه گذشته برگرداند.

منبع: gamesindustry

سایر اخبار


گوگل اخیراً اجرام آسمانی بیشتری را به پلتفرم Google Maps اضافه کرده اما همچنان جای خالی غول‌های گازی در این پلتفرم حس می‌شود.
شرکت HDM Global 10 سال گذشته سهام اصلی نوکیا را خریداری کرد و اکنون نوکیا با میان رده‌ها و پرچم‌داران خود از قبیل نوکیا ۳ به‌ خوبی توانسته بازار را در دست بگیرد.
دهمین سالگرد حضور آی‌فون نزدیک است و تا به‌حال به پرچمدار این سری که سر و صدای زیادی بر پا کرده، نام‌های آی‌فون 8، آی‌فون X و آی‌فون پرو اطلاق شده است.
جدیداً کایل وینز مدیر عامل وبسایت IFixit که در زمینه تعمیرات موبایل کاربران را راهنمایی میکند گفته است:” هیچ نگرانی در رابطه با قرار دادن گوشی در شارژ در طول شب وجود ندارد، در واقع همه چیز بستگی به سیکل باتری، نحوه ی استفاده از باتری، و اینکه به چه میزان در طول شبانه روز از باتری کار میکشید بستگی دارد…”
خودروهای جدید در راه ایران و خودرو سازی
در این گزارش برترین تلفن های همراهی که تا قبل از سال 2017 رونمایی می شوند را معرفی کرده ایم.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر