تصویر جدید منتشر شده از ماکت آی‌فون 8، رنگ‌های احتمالی این هندست را نشان می‌دهد

با وجود اطلاعاتی که تا به‌حال درز کرده‌اند، می‌دانیم که قرار است یک هندست کاملا بدون حاشیه را ببینیم. پشت این اسمارت‌فون یک دوربین دوگانه به‌صورت عمودی تعبیه شده و قرار نیست تاچ آی‌دی در قسمت پشتی قرار گیرد.

اما امروز افزون بر اطلاعاتی که تا الان منتشر شده‌اند، تصویری از ماکت‌هایی به رنگ‌های مسی، نقره‌ای یا صدفی و سیاه براق در فضای اینترنت ظاهر شده که رنگ‌های آی‌فون 8 را نشان می‌دهند.

آی‌فون 8

آی‌فون 8 جدیدترین و گران قیمت‌ترین گوشی هوشمند تولیدی توسط اپل خواهد بود. قیمت این دستگاه در حدود 1000 دلار برآورد می‌شود.

سایر اخبار


به نقل از ورج، دو شرکت اپل و سامسونگ از طراحی گوشی های سازگار با بلوتوث 5 در یک سال آینده خبر داده اند
هواوی یک کمپانی بزرگ چینی است که توانسته در دنیای اسمارت فون‌ها خوش بدرخشد و نام خودش را در میان مدعیان بازار قرار دهد. در ابتدا این کمپانی تمرکز خودش را بر روی محصولات میان رده قرار داده بود، اما حالا پرچمداران لوکس و خاصی را نیز از این کمپانی می‌بینیم که هر سال با ویژگی‌های جدید راهی بازار می‌شوند. یکی از این محصولات که شاید نقطه عطفی برای هواوی بود، P9 نام دارد که مدتی است در بازار کشور به چشم می‌خورد.
گوگل تب جدیدی را به نرم‌افزار جستجوی خود افزوده که از آن به‌عنوان “شخصی” یاد می‌کند. این برگه نتایج حاصل از جستجوی شخصی از دیگر سرویس‌های این شرکت که شخص موردنظر در آن‌ها عضو بوده شامل جیمیل، تقویم و گوگل پلاس را نشان می‌دهد.
آیفون یکی از گوشی‌هایی است که کاربران و البته علاقه مندان بسیاری دارد و اگر یک آیفون جدید خریداری کردید، باید چند قدم کوتاه ولی ضروری را برای داشتن بهترین تجربه طی کنید.
شرکت مایکروسافت در به‌روزرسانی آزمایشی خود ابزاری به نام Application Guard را به مجموعه امنیتی خود اضافه کرده است که امنیت مرورگر اج را افزایش می‌دهد
درگیری‌های میان کوالکوم و اپل،‌می‌تواند ضررهای جبران ناپذیری به اپل واردکند!
سامسونگ به زودی گوشی گلکسی C10 را با دوربین دوگانه روانه بازار می کند. این اولین گوشی هوشمند سامسونگ است که از این قابلیت بهره می برد.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر